×
×

به خوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی آرش کامور

  • کد نوشته: 34072
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۸ام اردیبهشت ۱۳۹۲
  • ۰
  • قطعه تصویری «سراسر مه» به کارگردانی مجید فتحی منتشر شد. این قطعه تصویری اجرای قطعه «سراسر مه» از آلبومی به همین نام است که به آهنگسازی آرش کامور و خوانندگی محمد معتمدی به همت موسسه فرهنگی هنری هنر پارسه ضبط و منتشر شده است. در ادامه می توانید قطعه تصویری «سراسر مه» را با اجازه صاحب اثر به صورت آنلاین از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    به خوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی آرش کامور
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه تصویری «سراسر مه» به کارگردانی مجید فتحی  منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، این قطعه تصویری اجرای قطعه «سراسر مه» از آلبومی به همین نام است که به آهنگسازی آرش کامور و خوانندگی محمد معتمدی به همت موسسه فرهنگی هنری هنر پارسه ضبط و منتشر شده است.

    آلبوم «سراسر مه» کاری از گروه موسیقی سروشان است که در برگیرنده ۹ قطعه با کلام و بی‌کلام به نام های وداع، کهن دیار، یادآر، غریبانه، دشت در سوگ، سپیداران، امشب‌ای ماه، سراسر مه و تکنوازی کمانچه است که توسط آرش کامور بر اساس اشعاری از شاعران برجسته ایران همچون نادر نادرپور، علی اکبر دهخدا، ملک شعرای بهار، مهدی اخوان ثالث، شهریار وشاملو آهنگسازی شده است.

    شایان ذکر است که آرش کامور (کمانچه و سرپرست و آهنگساز گروه)، سید احمد مستنبط (تنبک)، مسعود انتظاری (سنتور)، مجید کولی وند (سنتور)، الناز اسدی (سنتور باس)، میلاد محمدی (تار)، مهران فلاحی (تار)، سیاوش برهانی (تار)، مریم خدابخش (عود)، امید توفیقی (عود)، سهیل سعادت (دف)، علیرضا دریایی (کمانچه)، نازنین غنی زاده (کمانچه آلتو) و حسین قاسم زاده (نی) به عنوان اعضای گروه سروشان در این قطعه تصویری به نوازندگی پرداخته اند.

    در ادامه می توانید قطعه تصویری «سراسر مه» را با اجازه صاحب اثر به صورت آنلاین از موسیقی ایرانیان مشاهده نمایید.

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2013/04/Sarasar-Meh.flv”]

    https://musiceiranian.ir/?p=34072
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *