×
×

«برنده باش» سراغ دهه هشتادی‌ها رفته است

  • کد نوشته: 340078
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۸ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • «برنده باش» سراغ دهه هشتادی‌ها رفته است

  • کتاب «برنده باش» اثری در حوزه روانشناسی است که راهکارهای موفقیت در زندگی و آینده را بیان می‌کند.

    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «برنده باش» اثری در حوزه روانشناسی است که راهکارهای موفقیت در زندگی و آینده را بیان می‌کند.

    حامد اسدیان نویسنده کتاب «برنده باش» است. این کتاب در انتشارات بهار سبز منتشر شده. قصه نگارش کتاب از آنجایی شروع شده است که نویسنده کتاب متولدین دهه‌های هفتاد و هشتاد را در اطراف خود دیده که به بی انگیزگی دچار شده‌اند و نمی‌دانند در آینده باید چه کاری انجام دهند و با بحران آینده نگری روبرو هستند. 

    بنابرابن تصمیم به نوشتن یک کتاب موفقیت با پیش زمینه علمی می‌گیرد. فصل اول کتاب «برنده باش» درباره خودشناسی است و کتاب‌هایی از جمله «۵ نقطه قوت شما» و «سطل شما چقدر پر است» کتاب‌های ترجمه‌ای است که در این باره در کشور منتشر شده؛ اما در این کتاب فقط در یک فصل به خودشناسی پرداخته شده است. شاید نقطه تمایز این کتاب با سایر کتاب‌ها این است که زنجیروار و سلسله‌ای فصل‌های مختلف را به هم وصل شده‌اند. رویاپردازی، مهندسی آینده، تغییر سبک زندگی و اقدام و عمل از دیگر فصل‌های کتاب برنده باش هستند.

    در خلاصه‌ای از کتاب آمده است: «همه جا می‌گویند اهدافتان را دنبال کنید و به رویاهایتان برسید. اما کمتر کسی درباره خود ما و رویاهایمان صحبت می‌کند. اصلا ما که هستیم؟ چگونه اهداف‌مان را دنبال کنیم؟ در این کتاب بر اساس یکی از جدیدیترین و و معتبرترین متدهای دنیا، تست‌هایی طراحی شده که به شما کمک می‌کند استعدادها و توانایی‌های شگفت‌نگیز خود را بشناسید وبا استفاده از علمی‌ترین روش‌های مهندسی آینده، فردای خود را ترسیم کنید.

    مولف این کتاب، زندگی بیش از سیصد انسان موفق از جمله کار آفرینان، ورزشکاران، دانشمندان و هنرمندان ایرانی را مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار داده.»

    کتاب «برنده باش» با نویسندگی حامد اسدیان در ۲۸۲ صفحه و با قیمت ۴۲ هزارتومان توسط انتشارات بهار سبز منتشر شده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=340078
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *