×
×

دیدار زمستانی مهدی مقدم و هوادارانش در اریکه ایرانیان

  • کد نوشته: 339910
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • مهدی مقدم، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ ۴ بهمن ماه سالِ جاری به دیدار هوادارانش در سالن اریکه ایرانیان رفته و گلچینی از بهترین آثار خود تقدیم آنها خواهد کرد.

    دیدار زمستانی مهدی مقدم و هوادارانش در اریکه ایرانیان
  • کنسرت زمستانی مهدی مقدم

    کنسرت موسیقی پاپ مهدی مقدم، در چهارمین روز از دومین ماه زمستانی ۱۳۹۸ تقدیم مخاطبان در سالن اریکه ایرانیان خواهد شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهدی مقدم، خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ ۴ بهمن ماه سالِ جاری به دیدار هوادارانش در سالن اریکه ایرانیان رفته و گلچینی از بهترین آثار خود تقدیم آنها خواهد کرد.

    مقدم که پیش از این ها با تک آهنگ هایی چون «پاییز برام بده»، «بد جاییه»، «وقتش شد» و…برای مخاطبان خود خاطره آفرینی و آلبوم هایی چون «سردار عشق» و «احتیاط» را به آنها هدیه کرده است، این بار با مجموعه ای از قطعات قدیم و آثاری تازه هواداران را غافلگیر خواهد کرد.

    بهای بلیت های این کنسرت که با حمایت کلینیک تهران نوین بروی صحنه خواهد رفت ۴۵ و ۶۵ و ۸۰ و ۹۰…الی ۱۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت پاپ مهدی مقدم، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۴ بهمن ماه سال جاری، در سالن اریکه ایرانیان بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=339910
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *