×
×

استاد شریف لطفی میهمان خراسان جنوبی خواهد بود

  • کد نوشته: 339865
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۲۶ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • سخنرانی استاد شریف لطفی استاد برجسته دانشگاه هنر تهران، پداگوژیست موسیقی و رهبر ارکستر کشورمان، فردا جمعه ۲۷ دی ماهِ جاری در آمفی تئاتر گلبانگ مطهری خراسان جنوبی برگزار می شود.

    استاد شریف لطفی میهمان خراسان جنوبی خواهد بود
  • سخنرانی استاد لطفی در خراسان جنوبی

    استاد شریف لطفی، آخرین هفته از دی ماه ۱۳۹۸ در آمفی تئاتر گلبانگ مطهری خراسان جنوبی سخنرانی خواهد کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، سخنرانی استاد شریف لطفی استاد برجسته دانشگاه هنر تهران، پداگوژیست موسیقی و رهبر ارکستر کشورمان، فردا جمعه ۲۷ دی ماهِ جاری در آمفی تئاتر گلبانگ مطهری خراسان جنوبی برگزار می شود.

    طبق خبر منتشر شده از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، انجمن موسیقی خراسان جنوبی با همکاری انجمن فیلارمونیک ایران، این جلسه را با موضوع مبانی و اصول اجرای موسیقی برگزار می کند.

    استاد لطفی مدتی ریاست هنرستان عالی موسیقی تهران را برعهده داشته و رهبری ارکستر سمفونیک فرهنگسرای بهمن و بنیانگذاری مجدد و رهبری ارکستر فیلارمونیک تهران پس از انقلاب ۱۳۵۷ با او بوده است. وی بنیانگذار دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران است و از آغاز تأسیس این دانشکده تا اواخر سال ۱۳۸۹ رئیس این دانشکده بوده است. این موزیسین پیشکسوت پس از دریافت دیپلم و لیسانس موسیقی از هنرستان عالی موسیقی تهران با دریافت بورس تحصیلی دولتی به عنوان دانشجوی ممتاز، تحصیلات خود را در آکادمی موسیقی شهر هامبورگ آلمان در زمینه پداگوژی موسیقی و رهبری ارکستر به پایان رسانده و پس از بازگشت به ایران، نخست عضو هیئت علمی هنرستان عالی موسیقی و سپس عضو هیئت علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران گردید. کتاب «روش نوین مبانی اجرای موسیقی» نوشته شریف لطفی، در سال ۱۳۸۱ به عنوان کتاب سال برگزیده شد.

    شایان ذکر است که جلسه سخنرانی استاد شریف لطفی، در ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه ۲۷ دی ماهِ جاری در محل آمفی تئاتر گلبانگ واقع در مطهری ۲۳، برپا خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=339865
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *