×
×

دلیل تغییر در گروه بازیگران سریال «وارش» چیست؟

  • کد نوشته: 338738
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • دلیل تغییر در گروه بازیگران سریال «وارش» چیست؟

    دلیل تغییر در گروه بازیگران سریال «وارش» چیست؟
  • فارس نوشت: مجری طرح سریال «وارش» گفت: ما تلاش کردیم سریالی سرگرم کننده و بامحتوا بسازیم که توهینی را هم متوجه هیچکس نکند و صرفاً قصه‌ای را روایت کردیم که جغرافیای آن در شمال بود.

    «کامبیز دارابی» مجری طرح سریال در حال پخش «وارش» درباره حاشیه‌هایی که همزمان با پخش نخستین بخش‌های مجموعه «وارش» شکل گرفت، توضیح داد: حاشیه‌های منفی که همزمان با آغاز «وارش» به وجود آمد، اگرچه خیلی متنوع بودند، اما به مرور و پس از آشنایی بهتر مخاطبان با فضا و چارچوب مجموعه به صفر رسیدند. واقعیت این است که برخی دوستان اندکی شتاب زده قضاوت کردند و قطعاً اگر چند قسمت با سریال همراه می شدند، درک می کردند که سوءنیتی در کار نبوده است. ما تلاش کردیم سریالی سرگرم کننده و بامحتوا بسازیم که توهینی را هم متوجه هیچکس نکند و صرفاً قصه‌ای را روایت کردیم که جغرافیای آن در شمال بود.

    تهیه کننده فیلم «آلرژی» در بخش دیگری از صحبت‌هایش، نقدهایی که از سوی برخی مخاطبان به تغییر در گروه بازیگران و کاراکترهای سریال «وارش» وارد می‌شود را امری طبیعی برشمرد و گفت: طبعاً بیننده تلویزیون همیشه دوست دارد با همان کاراکتر و بازیگری که از ابتدای یک روایت همراه بوده و سمپاتی داشته، تا پایان داستان را دنبال کند. در «وارش» ما به ضرورت قصه، کاراکترهایی را طی قسمت‌های مختلف از دست می‌دادیم و ناگزیر از اعمال تغییراتی در بین بازیگران بودیم. با این حال باید به فیلمنامه وفادار می‌ماندیم. هرچند در این باره نمی‌توان از جسارت و شهامت نویسنده سریال، جابر قاسمعلی به سادگی گذاشت که شخصیتهای جذابی را که خلق کرده، در طول داستان با ساختارشکنی خاصی حذف می کند، اما همچنان قصه اش پرتوان و بدون سکته ادامه می یابد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=338738
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *