×
×

کنسرت حسین علیشاپور و گروه دنگ دار در همدان برگزار می شود

  • کد نوشته: 336939
  • حمیده موسوی
  • پنجشنبه, ۱۲ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • حسین علیشاپور، خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی با همراهی گروه موسیقی دنگ دار، در تاریخ ۱۴ دی ماهِ جاری به دیدار موسیقی دوستان و علاقمندان در مجتمع بوعلی سینا – یِ همدان رفته و رپرتواری را بر پایه قطعات موسیقی مقامی تقدیم آنان خواهد کرد.

    کنسرت حسین علیشاپور و گروه دنگ دار در همدان برگزار می شود
  • کنسرت گروه دنگ دار و حسین علیشاپور

    کنسرت گروه موسیقی دنگ دار با سرپرستی و آهنگسازی علی مومیوند و آواز خوانی حسین علیشاپور، دومین هفته از اولین ماه زمستانی ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، حسین علیشاپور، خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی با همراهی گروه موسیقی دنگ دار، در تاریخ ۱۴ دی ماهِ جاری به دیدار موسیقی دوستان و علاقمندان در مجتمع بوعلی سینا – یِ همدان رفته و رپرتواری را بر پایه قطعات موسیقی مقامی تقدیم آنان خواهد کرد.

    در این کنسرت قطعاتی از ساخته های علی مومیوند، آهنگساز و سرپرست این گروه که بر اشعاری از حافظ، مولانا و سایه ساخته شده و تم آن ها بر اساس موسیقی مقامی تنبور است نواخته و خوانده خواهد شد.

    احمد رسولی ثمر، وحید ربیع پور، اسماعیل خزایی، علی مومیوند، مرتضی فطری و امیر امیرحسینی نوازندگان و همراهان علیشاپور در این اجرا می باشند.

    بهای بلیت های کنسرت پیش روی این گروه ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت موسیقی اصیل ایرانی گروه دنگ دار به خوانندگی حسین علیشاپور، در ساعت ۲۰ از تاریخ ۱۴ دی ماهِ جاری در فرهنگسرای بوعلی سینا شهر همدان برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=336939
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *