×
×

گزارش ویدئوی «موسیقی ایرانیان» از تمرین ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر | گفت و گو با آرمین قیطاسی، مهدی یغمایی، حامد فقیهی، یلدا صمدی و اعضای ارکستر به بهانه تازه ترین اجرایشان در شیراز

  • کد نوشته: 336873
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۱ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • حمیدرضا فرخ و امین‌الدین مومنی: ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر این بار در دو سانس در شهر شعر و هنر، شیراز برگزار می‌شود و زیباترین آثار این آهنگ ساز بزرگ و محبوب موسیقی ایران توسط مهدی یغمایی و خواننده شیرازی، حامد فقیهی اجرا می‌شود. رهبری این ارکستر که متشکل از جمعی از بهترین نوازندگان جوان و باتجربه است با آرمین قیطاسی‌ست.

    گزارش ویدئوی «موسیقی ایرانیان» از تمرین ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر | گفت و گو با آرمین قیطاسی، مهدی یغمایی، حامد فقیهی، یلدا صمدی و اعضای ارکستر به بهانه تازه ترین اجرایشان در شیراز
  • ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر

    ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر

    حمیدرضا فرخ و امین‌الدین مومنی: ارکستر بزرگ زنده یاد ناصر چشم‌آذر این بار در دو سانس در شهر شعر و هنر، شیراز برگزار می‌شود و زیباترین آثار این آهنگ ساز بزرگ و محبوب موسیقی ایران توسط مهدی یغمایی و خواننده شیرازی، حامد فقیهی اجرا می‌شود. رهبری این ارکستر که متشکل از جمعی از بهترین نوازندگان جوان و باتجربه است با آرمین قیطاسی‌ست.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»،  تمرین این ارکستر (عاشقانه های استاد ناصر چشم آذر) در مجموعه سورنا تهران و با حضور همه اعضای ارکستر و خوانندگان با شور و هیجان برگزار شد. آخرین شب تمرین تهران، دهم دی ماه بود که مصادف بود با شصت و نهمین سالروز تولد استاد زنده‌یاد چشم آذر و ارکستر جشن تولد ایشان را هم برگزار کردند.

    در این برنامه که با هماهنگی و همراهی همسر و دختر استاد چشم آذر برگزار می شود، دست اندرکاران، ارکستر و گروه نوازندگان تمامی توان خود را به کار گرفته اند تا تمامی قطعات با همان کیفیت مد نظر استاد اجرا شوند. رعنا چشم آذر، تنها یادگار این استاد فقید نیز از نوازندگان این ارکستر است.

    این کنسرت در دو سانس و طی پنج شنبه ۱۲ دی ماه به تهیه‌کنندگی شرکت سرزمین آفتاب در تالار حافظ شیراز به روی صحنه خواهد رفت.

    گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان» از این تمرین ارکستر و گفت و گو با آرمین قیطاسی، مهدی یغمایی، حامد فقیهی، یلدا صمدی و دیگر عوامل ارکستر را ببینید و بشنوید.

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=336873
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *