×
×

نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم نقش جدی بازی کنم

  • کد نوشته: 334376
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم نقش جدی بازی کنم

    نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم نقش جدی بازی کنم
  • میزان نوشت: نعیمه نظام‌دوست گفت: از کارگردانان و تهیه کنندگان می‌خواهم که به من اعتماد کرده و نقشی جدی و تراژیک را به من بسپارند، زیرا خیلی دوست دارم چنین نقشی را بازی کنم و سالهاست که این موضوع دغدغه ذهنی من است.

    نعیمه نظام‌دوست بازیگر مجموعه «محله گل و بلبل» درباره علاقه خود به ایفای نقش‌های جدی افزود: به شخصه علاقه شدیدی برای بازی در آثار جدی دارم، البته سالها پیش یک کار جدی بازی کردم اما مدت‌هاست تنها برای آثار کمدی به من پیشنهاد می‌شود، نه اینکه بازی در آثار کمدی را دوست نداشته باشم اما از پذیرش نقش‌های جدی بسیار استقبال می‌کنم.

    بازیگر فیلم سینمایی «هزارپا» در همین رابطه تصریح کرد: از کارگردانان و تهیه کنندگان می‌خواهم که به من اعتماد کرده و نقشی جدی و تراژیک را به من بسپارند زیرا خیلی دوست دارم چنین نقشی را بازی کنم و سالهاست که این موضوع دغدغه ذهنی من است. به شخصه قول می‌دهم اگر کارگردانی برای نقشی جدی به من اعتماد کند تمام تلاشم را برای ایفای درست و عالی آن انجام خواهم داد.

    وی ایفای نقش‌های جدی توسط بازیگران کمدی را تجربه‌ای موفق خواند و افزود: بعد از سالها فعالیت در عرصه بازیگری می‌خواهم خودم را با ایفای نقشی جدی به چالش بکشم، همواره در بازیگری مشغول یادگیری هستم و به نظرم ایفای نقشی جدی به این یادگیری بسیار خواهد افزود.

    بازیگر مجموعه «محله گل و بلبل» درباره عدم استفاده از بازیگران میانسال و پیشکسوت در سینما اظهار کرد: متاسفم که بازیگران بسیاری خانه نشین شده‌اند، قول می‌دهم اگر کارگردانان از بازیگران قدیمی و میانسال استفاده کنند برکت به کارشان می‌آید، به شخصه دیده‌ام که بازیگران پیشکسوت چقدر از پیشنهادات بازی خوشحال می‌شوند و دعای خیر می‌کنند، می‌خواهم به دوستان سینمایی بگویم که ما هم رفتنی هستیم، سینما ارث پدر هیچ کسی نیست پس فکر نکنیم که همیشه این سینما برای عده ای خاص خواهد ماند.

    وی در همین رابطه ادامه داد: من نمی‌گویم که بازیگران سینما کم کار شوند و یا کار نکنند، اما کارگردانان می‌توانند در کنار بازیگران چهره چند بازیگر خوب و قدیمی بیاورند، باور نمی‌کنید که این بازیگران دستمزد زیادی هم ندارند و مطمئنم که حضورشان باعث خیر و برکت در سینمای ایران می‌شود.

    ۲۴۱۲۴۱

    https://musiceiranian.ir/?p=334376
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *