×
×

هزار تک‌آهنگ پاییز امسال مجوز گرفتند

  • کد نوشته: 334301
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • دفتر موسیقی با انتشار آماری از صدور مجوز برای بیش از یک‌هزار تک‌آهنگ و ۳۰۰ اجرای موسیقی در پاییز امسال خبر داد.

    هزار تک‌آهنگ پاییز امسال مجوز گرفتند
  • دفتر موسیقی با انتشار آماری از صدور مجوز برای بیش از یک‌هزار تک‌آهنگ و ۳۰۰ اجرای موسیقی در پاییز امسال خبر داد.

    دفتر موسیقی امروز دوم دی ماه آمار مربوط به مجوزهای صادرشده این دفتر را در سه ماهه سوم سال ۹۸برای اجرای صحنه ای، آلبوم موسیقی، تک آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه های ارسال شده به دفتر موسیقی، اعلام کرد.

    با توجه به اینکه مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در استان ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه ای موسیقی در سالن های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می کند، آمار اجراهای صحنه ای در استان ها و سالن های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.

    در سه ماهه پاییز امسال، ۱۶۵ عنوان اجرای صحنه ای با ۳۲۸ اجرا، ۹۸ آلبوم موسیقی ، یکهزار و ۴۸ تک آهنگ، ۳۷ نماهنگ، ۱۳ کتاب گویا و ۱۰ اجرای گروه های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته اند.

    همچنین در این فصل سه هزار و ۶۰۰ پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز  برای ۱۵ شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=334301
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *