×
×

کنسرت زمستانی گروه بانوان بهارآفرین در تالار وحدت برگزار می شود

  • کد نوشته: 334268
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲ام دی ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان بهار آفرین به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا، در تاریخ ۷ دی ماه سالِ جاری، به دیدار بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت تهران می روند.

    کنسرت زمستانی گروه بانوان بهارآفرین در تالار وحدت برگزار می شود
  • کنسرت بانوان گروه بهار آفرین

    کنسرت گروه موسیقی بهار آفرین (ویژه بانوان)، در اولین هفته از دی ماه ۱۳۹۸ و به همت مؤسسه خیریه طپش، در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان بهار آفرین به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا، در تاریخ ۷ دی ماه سالِ جاری، به دیدار بانوان موسیقی دوست در تالار وحدت تهران رفته و به اجرای رپرتورای از زیباترین آثار خود خواهند پرداخت.
    در این کنسرت نوشین پاسدار (عود)، صدا سدیفی (قانون)، ترگل خلیقی (تار)، تینا جامه گرمی (ویولون)، یگانه حسینب نبا (ویولون)، ملودی پازوکی (پیانو)، نگین زاده وکیلی (ویولونسل)، لیدا باقری (فلوت)، ندا بهزاد (درامز)، و مارال خلیلی (دف و کوبه ای) به هنرنمایی پرداخته و آواز بهار میرزا آقا را همراهی خواهند کرد.
    بهای بلیت های این کنسرت ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ و ۹۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰ و ۱۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی بهار آفرین، در ساعت ۱۸ از تاریخ ۷ دی ماه سال جاری، در تالار وحدت به روی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت خرید اینتنرتی بلیت ها با قابلیت انتخاب صندلی به آدرس www.iranconcert.com مراجعه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=334268
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *