×
×

پاسخ بازیگر «پاورچین» به پرسشی درباره کم‌کاری‌اش

  • کد نوشته: 333585
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۸ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • پاسخ بازیگر «پاورچین» به پرسشی درباره کم‌کاری‌اش

  • آنا نوشت: سعید پیردوست بازیگر سریال «حکایت‌های کمال» گفت: ما ادبیات داستانی قوی در اختیار داریم که می‌تواند بستری مهیا برای ساخت تولیدات تصویری باشد. خصوصاً قصه‌های شیرینی که در تلویزیون خودمان نیز مخاطب زیادی را جذب خود خواهد کرد.

    سعید پیردوست که در جمع بازیگران «حکایت‌های کمال» دیده می‌شود، درباره این سریال بیان کرد: «حکایت‌های کمال» قصه‌اش را به چند دهه قبل می‌برد؛ دورانی که من نیز در بچگی تجربه کرده‌ام و حضور و جنب و جوش بچه‌ها را هم در جمع و میان مردم کوچه و بازار به خوبی دیده‌ام.  لازم است که تلویزیون از این دست تولیدات را در اختیار مخاطب قرار دهد. روی فصاسازی باید بیشتر کار کرد. چنان که نمونه‌های موفقش را در سریال «دکتر قریب» دیده‌ایم.

    وی همچنین درباره لزوم به‌کارگیری داستان‌های ایرانی در قالب سریال و فیلم‌های سینمایی گفت: ما ادبیات داستانی و قصه‎های قدیمی خیلی خوب و قشنگی داریم، اما به هرحال دست و بال ما برای فیلم و سریال کردن اینها بسته است. همه آن داستان‌ها و جزئیات را نمی‌توان به تصویر درآورد. خیلی از قصه‎های کتاب‌‎هایمان فضای تصویری خوبی دارند که مخاطب سیما و سینما قطعاً جذب آن می‌شود اما باید توانایی تصویر کردن آنها را هم داشت و بتوان از عهده جزئیات و آن فضاسازی مکتوب در قالب فضای تصویری برآمد. وگرنه این همه ادبیات داستانی قوی وجود دارد که براحتی قابلیت رفتن روی آنتن و پرده را دارند.

    این بازیگر قدیمی همچنین درباره حضور خود در عرصه بازیگری نیز گفت: من خیلی هم کم‌کار نیستم، چون همین اواخر در سریال «ستایش۳» بازی کردم و الآن در همین «حکایت‌های کمال» حضور دارم. همچنین مشغول بازی در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری هستم. در عین اینکه فیلم سینمایی «آنجا همان ساعت» را آماده اکران دارم.

    بازیگر «پاورچین» این‌گونه خاطرنشان کرد: من سعی می‌کنم که همچنان در عرصه بازیگری باشم؛ اما بالاخره شرایط سن و سالم هم شاید دلیلی بر کم کار کردنم شود، هرچند که خودم را کم‌کار نمی‌دانم.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=333585
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *