×
×

سری جدید «تازه به تازه، نو به نو» از طریق رادیو جوان به روی آنتن رفت

  • کد نوشته: 33161
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۴ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۷ دیدگاه
  • سری جدید برنامه «تازه با تازه، نو به نو، پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با اجرای سعید خرسندی و با حضور پیام صالحی به عنوان مهمان برنامه از طریق رادیو جوان پخش شد. در ادامه فایل صوتی این برنامه را از طریق سایت موسیقی ایرانیان می توانید دانلود نمایید.

    سری جدید «تازه به تازه، نو به نو» از طریق رادیو جوان به روی آنتن رفت
  • 2013-04-11-025موسیقی ایرانیان – محمد عبدی: سری جدید برنامه «تازه با تازه، نو به نو، پنج شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۲ از ساعت ۲۱ تا ۲۲ با اجرای سعید خرسندی و با حضور پیام صالحی به عنوان مهمان برنامه از طریق رادیو جوان پخش شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در این برنامه صالحی درباره فعالیت هایش در گروه آریان وفعالیت های مستقل خود به گفتگو نشست. همچنین در بخش تازه ها هم علی اصحابی دقایقی در استودیو حضور پیدا کردند و در مورد جدیدترین قطعه ای که در مرکز موسیقی صداوسیما پخش خواهد شد، صحبت کردند.

     در سری جدید این برنامه اجرای اصلی برعهده سعید خرسندی است و بهمن بابازاده وی را در بخشی که به تازه ترین خبرهای موسیقی ایران می پردازد، همراهی خواهد کرد. مرسده بابایی هم به عنوان سردبیر با «تازه با تازه، نو به نو» همکاری دارد.

    شایان ذکر است که «تازه به تازه، نو به نو» هر پنجشنبه شب ها از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از طریق شبکه رادیویی جوان برای مخاطبین موسیقی دوست پخش می شود.

    در ادامه فایل صوتی این برنامه را از طریق سایت موسیقی ایرانیان می توانید دانلود نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=33161
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *