محمد سرشار، مدیر شبکه کودک سیما، در پستی اینستاگرامی درباره حذف نشدن پخش آگهیهای بازرگانی از کانال نهال سیما توضیح داد.
او نوشت: «حذف آگهیهای بازرگانی از شبکه کودک سیما، از یکم آبان ۹۸ با دستور دکتر میرباقری، معاون سیما آغاز شد. در ابتدا قرار بود کلیه آگهیها حذف شوند که بنا به عللی، حذف تدریجی در دستور کار قرار گرفت.
بدینترتیب، پخش آگهیهای بازرگانی در کانال پویا کاملا متوقف شد و خردسالان دیگر هیچ آگهی بازرگانیای نمیبینند.
در کانال نهال نیز، از ساعت ۲ تا ۸ شب، هیچ آگهی بازرگانیای برای کودکان پخش نمیشود و بازه زمانی آگهیها به ساعت ۸ تا ۱۰ شب ـ که شبکه کودک بیننده کمتری دارد – محدود شده است.»
۵۷۵۷
دیدگاهتان را بنویسید