×
×

آخرین وضعیت درمانی خواننده سرشناس: شرایط مساعد نیست

  • کد نوشته: 328905
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام آذر ۱۳۹۸
  • ۰
  • تورج شعبانخانی خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ که طی روزهای گذشته در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شده بود، پس از انتقال به تهران از حال و روز مساعدی برخوردار نیست.

    آخرین وضعیت درمانی خواننده سرشناس: شرایط مساعد نیست
  • تورج شعبانخانی خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ که طی روزهای گذشته در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شده بود، پس از انتقال به تهران از حال و روز مساعدی برخوردار نیست.

    گلناز عالیان همسر تورج شعبانخانی خواننده باسابقه موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ارائه توضیحاتی درباره آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند بیان کرد: اصلاً مایل نیستم درباره اوضاع جسمانی همسرم از واژه‌هایی چون «کما» یا «جواب کردن» استفاده کنم، چرا که تا به امروز هیچ یک از پزشکان او از این واژه‌ها برای توصیف حال همسرم استفاده نکرده‌اند و من همچنان امیدوارم که وی پس از انتقال به تهران در شرایط بهبودی قرار گیرد. به همین دلیل از برخی رسانه‌ها که تلاش می‌کنند با بیان چنین واژه‌هایی شرایط نامطلوبی را برای ما رقم بزنند به شدت گله‌مندم که این چنین با شرایط روحی ما برخورد می‌کنند.

    وی ادامه داد: پس از اینکه همسرم برای برگزاری یک کارگاه آموزشی که از یک سال قبل برایش برنامه‌ریزی شده بود، به همدان سفر کرد، این نگرانی وجود داشت که حال او دوباره از شرایط عادی خارج شود و متاسفانه این اتفاق هم افتاد و مشکل عفونت ریه و بیماری قلبی که داشت دوباره تشدید و او در حین برگزاری این کارگاه‌ها در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شد. شرایطی که با وجود تمام تلاش تیم پزشکی بیمارستان که من قدردان تک‌تک آن‌ها هستم، به دلیل کمبود امکانات موثر واقع نشد و من را مجاب کرد به هر ترتیبی که شده تورج را به تهران منتقل کنم.

    همسر تورج شعبانخانی افزود: گرچه از همان زمان بستری برخی از پزشکان وی در تهران تاکید داشتند به دلیل خطرات احتمالی بهتر است تورج در همان شهر همدان به درمان ادامه دهد، اما من مخالفت کردم و با وجود ریسکی که در این زمینه وجود داشت رضایت دادم تا هرچه سریع‌تر به یکی از بیمارستان‌ها تهران منتقل شده و مراحل درمان در اینجا پیگری شود. در آن بیمارستان حتی آی سی یو وجود نداشت و این نگرانی در من تشدید می‌شد که بهتر دیدم ادامه درمان در تهران انجام پذیرد.

    عالیان با اشاره به آخرین وضعیت درمانی همسرش گفت: متاسفانه هم اکنون سطح هوشیاری پایین است و روز به روز هم علائم خوبی در جهت بهبود تورج مشاهده نمی‌شود، اما امیدوارم او این بار هم مقاومت کند و کار را به جایی برساند که شاهد حضور دوباره‌اش در منزل در کنار من و  پسر پانزده ساله‌مان باشیم. گرچه ممکن است منتظر هر خبری باشیم اما من همواره برای سلامتی‌اش دعا می‌کنم  و امید دارم که او به یاری خداوند و دعای طرفدرانش دوباره بهبود پیدا می‌کند. به هر حال فعلاً شرایط تورج شرایط مناسبی نیست اما من همچنان به گیتار خانه‌مان نگاه می‌کنم و منتظرم که تورج دوباره با حال خوب به منزل بازگردد.

    همسر تورج شعبانخانی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: تورج شعبانخانی به اعتقاد من یکی از محجوب‌ترین و محبوب‌ترین هنرمندانی بود که بعید می‌دانم آزارش به کسی رسیده باشد. اما در این سال‌ها برخی‌ها با استفاده بی‌اجازه از آثار محبوبش تلاش کردند که نامی از او نبرند و این یکی از موضوعاتی بود که به شدت همه ما را دل آزرده می‌کرد. کما اینکه تورج به دلیل همین خاصیت آرام و بی‌آزاری که داشت، بدون کوچک‌ترین شکایتی از این برخوردها می‌گذشت و در خودش خالی می‌کرد. امیدوارم حالا که وی در این شرایط به سر می‌برد به این نکته دست پیدا کنیم که‌ ای کاش بیشتر قدر او را می‌دانستیم که این چنین دل آزرده و ناراحت نمی‌شد.

    تورج شعبانخانی از جمله خوانندگانی است که سال‌های متمادی در عرصه موسیقی پاپ به فعالیت و همکاری با هنرمندان زیادی مشغول بوده است. او اگر چه طی سال‌های اخیر فعالیت چندانی در عرصه موسیقی ندارد اما ترانه‌های او که عمدتاً مبتنی بر قرائت عاشقانه‌های آرام و دلنشین طراحی شده گوش مخاطب سخت پسند موسیقی پاپ را نوازش می‌دهد.

    ترانه «بهار بهار» از جمله قطعات خاطره ساز و پرطرفدار این خواننده در عرصه موسیقی است.

    https://musiceiranian.ir/?p=328905
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *