×
×

ویدئوی تصویری معرفی این آلبوم را با حضور رضا صادقی، خشایار اعتمادی، علی لهراسبی، بهنام و بهروز صفاریان، بابک جهانبخش و پدرام کشتکار اختصاصی از موسیقی ایرانیان دانلود کنید

  • کد نوشته: 32549
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۰ام فروردین ۱۳۹۲
  • ۳ دیدگاه
  • دومین آلبوم گروه «سون» با نام «دوستت دارم» بالاخره پس از سالها مجوز انتشار گرفت و تا پایان فروردین ماه سال جاری منتشر می شود. در ادامه می توانید ویدئوی معرفی این اثر را با حضور هنرمندان مطرح موسیقی و سینما از جمله رضا صادقی، خشایار اعتمادی، علی لهراسبی، بهنام و بهروز صفاریان، بابک جهانبخش و پدرام کشتکار اختصاصی از موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل با کیفیت خوب دانلود کنید.

    ویدئوی تصویری معرفی این آلبوم را با حضور رضا صادقی، خشایار اعتمادی، علی لهراسبی، بهنام و بهروز صفاریان، بابک جهانبخش و پدرام کشتکار اختصاصی از موسیقی ایرانیان دانلود کنید
  • seven-bandموسیقی ایرانیان – سودا مولائی: دومین آلبوم رسمی گروه موسیقی«سون» با نام «دوستت دارم» به خوانندگی امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی بالاخره پس از سالها مجوز انتشار گرفت و تا پایان فروردین ماه سال جاری از طریق شرکت ایران گام راهی بازار موسیقی کشور می شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، اعضای گروه «سون» که اخیرا نیز با اجرای چند قطعه و بازیگری در سریال «زمانه» حضور فعالی داشتند، پس از چند سال که در انتظار اخذ مجوز بودند با دریافت آن به زودی دومین اثر رسمی خود را منتشر می کنند تا هواداران این گروه بیشتر از این در انتظار شنیدن آلبوم «دوستت دارم» نباشند.

    ترانه های آلبوم «دوستت دارم» را علیرضا پیروزی، مریم اسدی، امیر قنادی و کیارش پوزشی سروده است و ملودی قطعات توسط آرش قنادی و کیارش پوزشی ساخته شده، تنظیم و خوانندگی آلبوم «دوستت دارم» را هم اعضای این گروه، امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی برعهده داشته اند.

    در ادامه می توانید ویدئوی معرفی دومین آلبوم رسمی گروه سون «دوستت دارم» را با حضور هنرمندان مطرح موسیقی و سینما از جمله رضا صادقی، خشایار اعتمادی، علی لهراسبی، بهنام و بهروز صفاریان، بابک جهانبخش و پدرام کشتکار اختصاصی از موسیقی ایرانیان به صورت آنلاین مشاهده و در صورت تمایل با کیفیت خوب دانلود کنید.

    مشاهده آنلاین:

    [wp-jw-player src=”http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2013/01/Dustet-daram-sevenband.flv” ]

    https://musiceiranian.ir/?p=32549
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *