×
×

برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

  • کد نوشته: 323279
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • تهیه کننده گروه موسیقی بانوان «پارلا» از برگزاری کنسرت این گروه به همراه حرکات آیینی و سنتی آذربایجان (ویژه بانوان) در ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری در شهر تهران خبر داد.

    برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران
  • برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

    برگزاری کنسرت ویژه بانوان «پارلا» در تهران

    تهیه کننده گروه موسیقی بانوان «پارلا» از برگزاری کنسرت این گروه به همراه حرکات آیینی و سنتی آذربایجان (ویژه بانوان) در ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری در شهر تهران خبر داد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «غلامرضا میرزازاده»، تهیه کننده و مدیر برنامه گروه «پارلای تبریز» در گفت و گو با خبرنگار ما، درباره کنسرت موسیقی این گروه آذربایجانی که ویژه بانوان برگزار خواهد شد، گفت: گروه موسیقی آذربایجانی «پارلا» که پیش از این اردیبهشت سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در تهران کنسرت پرشوری برگزار کرده بودند، این بار به خوانندگی ماریا یزدانی در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهند رفت.

    وی ادامه داد: این چهارمین کنسرت گروه «پارلا» در تهران خواهد بود و به همت موسسه ندای ایماژ تبریز برگزار می‌شود. ناگفته نماند که فاطمه محمدی و ساناز جهانبخش نیز طراح و کارگردان این کنسرت هستند.

    میرزازاده درباره ماریا یزدانی، خواننده و سرپرست گروه «پارلا» عنوان کرد: شروع فعالیت موسیقایی «ماریا یزدانی» از سال ۱۳۷۶ در گروه کودک و نوجوان صدا و سیمای مرکز تبریز بوده است. آواز، سلفژ و صداسازی را زیر نظر اساتیدی همچون «اسفندیار قره باغی»، «خسرو نژادآریا»، «مسعود امیرسپهر» و «رضا رنج آزمای» فرا گرفته است. از فعالیت‌های این هنرمند می‌توان به همکاری با گروه‌های موسیقی «باریش»، «آوای شهریار»، «ایماژ» و «سس» بعنوان گروه کُر و بک وکال اشاره کرد.

    وی ادامه داد: همکاری در تولید و اجرای ده‌ها موسیقی نمایش، فیلم و سریال، برنامه های تلویزیونی و آلبوم‌های موسیقی و حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی، اجرای موسیقی در هفته‌های فرهنگی ایران در کشورهای ترکیه، ترکمنستان و آذربایجان نیز از جمله ثبت شده‌ها در پرونده هنری «ماریا یزدانی» می‌باشد.

    مدیر عامل موسسه ندای ایماژ تبریز افزود: گروه حرکات فاطمه محمدی اولین گروهی است که با اسم گروه «پارلا» از تبریز در تالار وحدت تهران برروی صحنه رفته و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. او آرزو دارد که در شهر اولین‌ها (تبریز) به همراه پارلا روی صحنه رفته و برای همشهریانش به اجرای برنامه بپردازد.

    سئودا مارالباشی (پیانو)، لیلا برزگر (ناغارا)، سمیرا مرکب سازی(قارمان)، سیما گنجه‌ای (سازهای کوبه ای)، ایپک تبریزی (تار)، چیچک تبریزی (کمانچه) پانیذ ستاری (قانون) و آیلین میرزازاده (پرکاشن و بک وکال) در این کنسرت به هنرنمایی می‌پردازند. این در حالی است که مریم نریمانی، ندا زرافشان، چیچک عمرانی فر، لیندا مهین، فاطمه شالی، فریبا سهرابی، ساناز صابری، آیدا امیرعصامی و الناز شمس زاده دیگر اعضای گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

    شایان ذکر است که علاقمندان می توانند، بلیت های این کنسرت را از طریق سایت iranconcert.com و گیشه فرهنگسرای نیاوران خریداری نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=323279
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *