×
×

داریوش ارجمند: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم

  • کد نوشته: 321936
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۹ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • داریوش ارجمند: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم

  • داریوش ارجمند شامگاه شنبه در جشن بزرگ وحدت مسلمانان شیعه و سنی که به‌مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امشب در جمع مردم سلحشور، باایمان، شجاع و سنگربانان نخست ایران و مرزداران غیور و مردان شعر و فرهنگ کردستان هستیم.

    بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشور با تبریک هفته وحدت به همه مسلمانان کشور ابراز کرد: براداران و خواهران اهل‌سنت و اهل‌تشیع قرن‌هاست با مهربانی کنار هم زندگی کرده و هیچ‌گاه احساس نکرده که از هم جداییم و امیدواریم این وحدت و انسجام همچنان تداوم داشته باشد.

    وی با یادآوری اینکه دین اسلام، دین بزرگی است و دشمنان به آن چشم طمع دارند، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) جایگاه والا و ارزشمندی میان مسلمان دارد اما بدخواهان قصد کوچک کردنش را دارند اما تا زمانی که آخرین فرزند ما به دنیا بیاید و تا قیامت، روزگارمان را با یاد و احساس پیامبر خوبی‌ها سپری می‌کنیم.

    ارجمند با تأکید بر اینکه باید شیوه سبک زندگی و سیره پیامبر مهر و اخلاق و اسلام را به مردم یادآور کنیم، گفت: تا آخرین قطره خونمان در برابر بدخواهان می‌جنگیم.

    خادم افتخاری امام رضا(ع) تصریح کرد: متأسفانه در این روزگار کنونی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند اما جوانان ما با دل و خون خود از نظام و کشور دفاع می‌کنند.

    وی یادآور شد: وحدت، اعتقادات و همبستگی ما میان اهل‌سنت و اهل‌تشیع وجود داشته و هیچ‌گاه دوگانگی نداشته‌ایم و این اختلافات در کشورهای دیگر فقط از اندیشه‌های صهیونیست و آمریکایی‌ها تزریق شده است.

    هنرمند مطرح سینما و تلویزیون کشور با ذکر اینکه “خوشحالم در کشوری زندگی می‌کنم که آنقدر رنگین کمان انسانی اعم از انواع فرهنگ، زبان، لباس، غذا و جغرافیای گوناگون وجود دارد”، عنوان کرد: تمام این نعمت‌ها و ظرفیت‌های خدادادی در وحدت ما جمع شده است.

    ارجمند برگزاری جشن وحدت را تودهنی بزرگی به دشمنان و آمریکا دانست و تصریح کرد: هیچ‌گاه اختلاف و تفرقه‌ای میان شیعه و سنی وجود ندارد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=321936
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *