اولین تجربه همکاری مشترک شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با یک شروع غافلگیرکننده توانسته یکی از پدیدههای اکران افتتاحیه امسال را تجربه کند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور جدید اکرانهای پاییزه از ابتدای آبان ماه آغاز شده و فیلمهایی مانند «خانه پدری» و «هزارتو» از چهارشنبه اول آبان در لیست اکران سینماهای کشور قرار گرفتند.
در حالی که معادلات فروش اکران پاییزی بر روی فروش بالای فیلمهای دیگری چیده شده بود تا اینجا «هزارتو» با یک فروش افتتاحیه غافلگیرکننده تبدیل به پدیده اکران امسال شد. اولین فیلم امیرحسین ترابی با بازی شهاب حسینی، پژمان جمشیدی و ساره بیات در سه روز نخست اکران چیزی کمتر ۸۰۰ میلیون تومان فروخته است تا در رکود پاییزی سینمای ایران در گیشه یکی از بهترین افتتاحیه های امسال را به نام خود ثبت کند.
اگر «هزارتو» طی هفتههای آینده با افت فروش مواجه نشود می تواند با این روند به رتبه های بالای جدول فروش سال ۹۸ چشم داشته باشد. در شرایطی که هنرپیشههای موفق گیشه، امسال شکست را تجربه کردهاند و جواد عزتی، مهران مدیری و رضا گلزار هم فیلم ناموفقی چون «ما همه با هم هستیم» را پشت سر گذاشتند، حالا شهاب حسینی و پژمان جمشیدی در فیلمی که کسی انتظارش را نداشته برای بیش از ۵۰ هزار مخاطب در سه روز جذابیت داشتهاند.
دیدگاهتان را بنویسید