×
×

مربی «عصر جدید» مرد عنکبوتی شد

  • کد نوشته: 316580
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام آبان ۱۳۹۸
  • ۰
  • باشگاه خبرنگاران/ مربی «عصر جدید» در حرکتی نمایشی برای شادی کودکان مرد عنکبوتی شد. درست در همین شهر، کنار ما کودکان زیادی زندگی می‌کنند که آرزوهایشان میان سختی زندگی، فقر، بیماری، آسیب‌های اجتماعی و غفلتِ ما گم شده است. اما باید باور کنیم که کودکان حق دارند، آرزو داشته باشند، آنها حقِ کودکی دارند. پاییز […]

  • باشگاه خبرنگاران/ مربی «عصر جدید» در حرکتی نمایشی برای شادی کودکان مرد عنکبوتی شد.
    درست در همین شهر، کنار ما کودکان زیادی زندگی می‌کنند که آرزوهایشان میان سختی زندگی، فقر، بیماری، آسیب‌های اجتماعی و غفلتِ ما گم شده است. اما باید باور کنیم که کودکان حق دارند، آرزو داشته باشند، آنها حقِ کودکی دارند.

    پاییز امسال، بهار آرزوی ده‌ها کودک این سرزمین شد. ارشا اقدسی بدلکار و مربی «عصر جدید» با همراهی مرکز کودکان نیازمند به پیوند مغزاستخوان غیر سرطانی ، دست در دست هم تلاش کردند تا «مرد عنکبوتی»، شخصیت کارتونی مورد علاقه‌ کودکان را مهمان خانه آنها کنند.

    «ارشا اقدسی» با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی، به صورت غافلگیرانه، پشت پنجره‌های خانه عماد ظاهر شد و کودکان خانه را غرق در شادیِ برآورده شدن رویایشان کرد.

    در کنار آن کودکی که آرزو داشت مرد عنکبوتی شود، با همراهی ارشا اقدسی و پوشیدن لباس مرد عنکبوتی، دقایقی شهر را زیر پای خود دیدند و نظاره‌گر هیاهوی شهر شدند. شاید که مرد عنکبوتی کوچک ما و آرزویش، تلنگری شود برای ما تا هر روز، ساده از کنار کودکان سرزمینمان نگذریم و باور کنیم که آرزو داشتن حق همه کودکان است و همین آرزوهای کوچک معجزه ایست برای از پا ننشستن و جنگیدن کودکان در روزهای سخت زندگیشان. باور کنیم ما در برابر کودکان و رویاهایشان مسئول هستیم.
    آدمی به امیدِ “پیوندِ” آرزو به تحققش زنده‌ست
    باور کنید زورِ دنیا به “باورِ” رسیدن، نمی‌رسد…
    برای تحقق آرزوی کودکان همراه ما باشید.

    ارشا اقدسی همیشه در کار‌های خیرخواهانه فعالیت می‌کند این بار با حضور دریک مرکز درمانی کودکان نیازمند به پیوند مغزاستخوان غیر سرطانی حرکت جالبی انجام داده است و با پوشیدن لباس مرد عنکبوتی کودکان را خوشحال کرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=316580
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *