×
×

در نیشابور صورت می گیرد

  • کد نوشته: 3110
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۲ام مهر ۱۳۸۹
  • ۲ دیدگاه
  • بهداد بابایی گفت : تندیس زنده یاد پرویز مشکاتیان اثر “علی قدمیاری” که از سنگ مرمر هشت تنی ساخته شده است روز هشتم مهرماه در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور پرده برداری می شود. خواهرزاده پرویز مشکاتیان با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : خیابان محل زندگی خانواده پدری استاد پرویز مشکاتیان به همت شواری […]

  • بهداد بابایی گفت : تندیس زنده یاد پرویز مشکاتیان اثر “علی قدمیاری” که از سنگ مرمر هشت تنی ساخته شده است روز هشتم مهرماه در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور پرده برداری می شود.
    خواهرزاده پرویز مشکاتیان با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت : خیابان محل زندگی خانواده پدری استاد پرویز مشکاتیان به همت شواری شهر و شهرداری نیشابور به نام این هنرمند تاثیرگذار تغییرنام یافت .
    بهداد بابایی در ادامه با سپاسگزاری از مردم قدرشناس این شهرافزود: مراسم یکمین سالگرد درگذشت پرویز مشکاتیان در این شهر همچون مراسم تشییع در سال گذشته با شکوه خاصی برگزار شد و طی مراسم دیگری که قرار است روز پنجشنبه در فرهنگسرای سیمرغ این شهر برگزار شود علاوه بر پرده برداری از تندیس استاد، برنامه های دیگری در این خصوص اجرا می شود.
    این نوازنده سه تار با اشاره به همکاری خوب مسئولان نیشابورگفت : من به سهم خود از مسئولان شهر نیشابور بویژه شورای شهر و شهرداری این شهر سپاسگزاری می کنم چرا که در این یکسال شان و جایگاه استاد پرویز مشکاتیان را شناخته و اقدامات شایسته ای انجام داده اند.
    بابایی در پایان گفت : مزار پرویز مشکاتیان با طراحی فضای سبز شهرداری ، جدول کشی ،گلکاری و …شده و هم اکنون دارای فضای مناسبی در کنار مقبره خیام شده است و به زودی تندیس استاد در این مکان نصب خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=3110
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *