×
×

میثم مروستی در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت

  • کد نوشته: 30713
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۲ام اسفند ۱۳۹۱
  • ۳ دیدگاه
  • شامگاه دهمین روز از اسفند ماه ۱۳۹۱، اریکه ایرانیان شاهد هنرنمایی میثم مروستی در جایگاه یک خوانندهٔ خوش آتیه بود. در ادامه می توانید گزارش تصویری و متنی از این اجرا را ببینید و بخوانید

    میثم مروستی در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه رفت
  • موسیقی ایرانیان – سمیه ملک: شامگاه دهمین روز از اسفند ماه ۱۳۹۱، اریکه ایرانیان شاهد هنرنمایی میثم مروستی در جایگاه یک خوانندهٔ خوش آتیه بود.

    کنسرتی که بر خلاف عنوان اولین کنسرت مستقل میثم مروستی، کاملا پربار، با هدف و برنامه ریزی شده به اجرا در آمد و شاید نسبت به بسیاری از کنسرت‌هایی که در این بازه زمانی شاهد آن هستیم، بسیار با تدبیر و حساب شده رقم خورد. اینکه میثم مروستی و تیم همراهش با یک رپرتوار خوب و جامع، از عهده اجرا برآمدند، قابل تقدیر است.

    این کنسرت که به عنوان اولین کنسرت میثم مروستی و اولین حضور وی در صحنه به عنوان یک خواننده برگزار شد، در بخش‌های متعددی به اجرا در آمد و شاهد اجرای قطعات اولین آلبوم مروستی به نام «لحظه‌های بی‌هوا» و کاور برخی آثار شناخته شده جهانی بودیم.

    از نکات جالب این کنسرت حضور آرمین قیطاسی در مقام رهبری ارکستر بود، همچنین حضور ارکستر آرس نوا و آکاپلای دامور از نکات برجسته این اجرا بود، کنسرتی که به جرات می‌توان گفت، اگر اشاره‌های میثم مروستی به اولین اجرا بودنش نبود، چیزی از اجراهای خوب و پر سابقه کم نداشت، حضور ارکستر آرس نوا و استفاده از ساز‌های متعدد و چیدمان صحنه در هر چند قطعه کمک به سزایی در متفاوت بودن کنسرت میثم مروستی کرده بود، مروستی به جرات موزیسین خوبی است که کاملا منش و شخصیت یه موزیسین را با خود دارد، و شاید قدری برای خوانندگی معذب رفتار می‌کند، اما باز هم شاهد تلاش او برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌هایش بودیم، وقتی از تبحرش در نوازندگی بهره می‌گرفت و با تکنوازی ویولن و سه تار باز هم مهارت خود را در نوازندگی به معرض دید تماشاچیانی که با شوق مروستی را در اولین اجرایش همراهی می‌کردند، می‌گذاشت.

    مروستی سعی کرده بود از تمام امکاناتش برای یک اجرای خوب بهره ببرد، که این را می‌توان در اجرای قطعات متفاوت با ارکستر متفاوت کاملا حس کرد، از جمله می‌توان حضور یکی از هنرجویان خردسالش به نام صهبا صفوی در صحنه و همراهی صهبا و ویولن کوچکش با میثم مروستی اشاره کرد.

    اجرای قطعه‌ای محلی خراسانی با همراهی گروه حرکات موزون از دیگر تنوعاتی بود که مروستی برای مخاطبانش فراهم آورده بود و تمامی این موارد باعث شد به چشم آید که «میثم مروستی، برای اولین اجرایش کاملا با برنامه ریزی عمل کرد و روزهای روشنی در انتظار اوست! وی از جمله آهنگساز‌ها و نوازندگانی است که نمونه موفق یک نوازندهٔ آهنگسازِ خواننده است، کسی که در ترکیب این ۳ عامل موفق ظاهر شده است.»

    محمد اصفهانی، امیر طبری، امیر بکان، رضا تاجبخش، بهنام ابطحی و پدرام فریوسفی چهره‌هایی بودند که امشب در اریکه ایرانیان، کنسرت میثم مروستی را به تماشا نشستند.

    در ادامه می توانید عکسهای امیر آبشناسان از این کنسرت را مشاهده نمایید.

    https://musiceiranian.ir/?p=30713
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *