×
×

همزمان با کنسرت گروه لیان

  • کد نوشته: 3036
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۳۱ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۳ دیدگاه
  • کنسرت گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی محسن شریفیان ۸ مهرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود. محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان  گفت: به دنبال آخرین اجرای گروه در تالار وحدت که دو سال پیش با استقبال زیاد مردم مواجه شد، این کنسرت را به خوانندگی آکا صفوی تنها یک شب برای مردم پایتخت اجرا […]

  • کنسرت گروه موسیقی بوشهری لیان به سرپرستی محسن شریفیان ۸ مهرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی لیان  گفت: به دنبال آخرین اجرای گروه در تالار وحدت که دو سال پیش با استقبال زیاد مردم مواجه شد، این کنسرت را به خوانندگی آکا صفوی تنها یک شب برای مردم پایتخت اجرا خواهیم کرد.
    وی ادامه داد: هدف ما از این اجرا آشنا کردن مردم تهران با یکی از شاد‌ترین گونه‌های موسیقی و زنده کردن موسیقی جنوب ایران در پایتخت است.
    این نوازنده نی‌انبان در خصوص قطعات اجرایی در این کنسرت افزود: در این اجرا ۱۴ قطعه از آلبوم‌های گروه را در سال جاری از جمله محله خومونی و پارو پیرار را به خوانندگی آکا صفوی هنرمند جوان می‌نوازیم البته در این کنسرت گریزی نیز به خیام خوانی و رقص سازهای کوبه‌ای جنوب خواهیم داشت.
    شریفیان با اشاره به اعضای گروه لیان بیان داشت: سعی من براین است که هر روز اعضای گروه جوان‌تر شوند و با معرفی آنها به جامعه هنری نشان خواهیم داد که موسیقی نواحی در قشر جوان نیز جریان و بسیار مورد توجه قرار دارد.
    وی اظهار داشت: من بسیار خوشحالم که همواره توانسته‌ایم با مخاطبان داخل و خارج ارتباط برقرار کنیم.
    شریفیان ابراز امیدواری کرد که تالار وحدت در این اجرا همکاری لازم را با گروه داشته باشد چرا که در آخرین اجرای این گروه که دو سال پیش برگزار شده بود، به دلیل عدم همکاری مناسب، اعضا در اجرا دچار مشکل شده بودند.
    کنسرت گروه موسیقی لیان با همکاری انجمن موسیقی ایران ۸ مهرماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=3036
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *