×
×

این هنرمندان صاحب سردیس شدند/ عکس

  • کد نوشته: 297678
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۵ام شهریور ۱۳۹۸
  • ۰
  • این هنرمندان صاحب سردیس شدند/ عکس

  • رونمایی از سردیس‌های هنرمندان در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران، امروز سه‌شنبه پنجم شهریور با حضور جمعی از هنرمندان از جمله منوچهر اسماعیلی، دوبلور، عبدالله اسکندری، چهره‌پرداز، داریوش ارجمند، بازیگر و .. انجام شد.

    در این آیین از داریوش ارجمند، به دلیل نقش ماندگار مالک اشتر، در سریال «امام علی(ع)»، از منوچهر اسماعیلی، صدای ماندگار بسیاری از فیلم و سریال‌ها و عبدالله اسکندری، چهره پرداز پیشکسوت سینما و تلویزیون تجلیل شد. همچنین قرار بود از ژاله علو هم تجلیل صورت بگیرد که به دلیل کسالت در مراسم حضور نداشت.

    از تندیس دست عبدالله اسکندری، در این آیین رونمایی شد. اسکندری در این بخش طی سخنانی گفت: «سخن گفتن در مقابل استاد مرا به وجد می‌آورد. امروز به یکی از آرزوهایم رسیدم، من از لحظه کلنگ زدن این زمین با علی حاتمی، بودم و بارها شاهد بودم که علی حاتمی به مرز سکته می‌رسید. او می‌گفت من نیامده‌ام فیلمی بسازم که دیگران تعریف کنند بلکه آمده‌ام کاری کنم.»

    او ادامه داد: «امروز خوشحالم که از سردیس‌های این بزرگواران رونمایی می‌شود. از تمام آدم‌هایی که این سال‌ها اینجا زحمت کشیده‌اند یاد می‌شود. استادانم که برای این شهرک دغدغه دارند تشکر می‌کنم. همیشه فکر می‌کنم این شهرک می‌تواند ویژگی ای جهانی داشته باشد.»

    در ادامه مراسم نیز از سردیس منوچهر اسماعیلی، داریوش ارجمند، ژاله علو و جمیله شیخی رونمایی شد.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=297678
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *