×
×

نوازنده رسیتال گیتار:

  • کد نوشته: 29486
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۲ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • نتایج مثبتی در انتظار ماست. پس از اتمام جشنواره موسیقی فجر ما با تجربه ای که کسب کردیم، به دنیای حرفه ای تری قدم می گذاریم. فرناز خیابانی با اعلام این خبر در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت:هنرمندان بسیاری در کشور هستند که با وجود […]

    نوازنده رسیتال گیتار:
  • khabar2نتایج مثبتی در انتظار ماست. پس از اتمام جشنواره موسیقی فجر ما با تجربه ای که کسب کردیم، به دنیای حرفه ای تری قدم می گذاریم.
    فرناز خیابانی با اعلام این خبر در گفت و گو با ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر گفت:هنرمندان بسیاری در کشور هستند که با وجود استعداد فراوان همچنان ناشناخته مانده اند، اما ایجاد بخش استعدادهای درخشان در جشنواره موسیقی فجر این امکان را به هنرمندان جوان می دهد که هم صحنه را تجربه کنند و هم آنها به مخاطب معرفی شوند.
    این هنرمند جوان که در بخش استعدادهای درخشان بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شرکت می کند درباره این بخش تصریح کرد: استعدادهای درخشان از بخش های غیر رقابتی و جنبی جشنواره است و شرکت کنندگان کسانی هستند که از آنها برای اجرای برنامه دعوت شده است.
    وی در ادامه افزود: برای ایجاد این زمینه باید از دکتر ریاحی تشکر کنیم که پشتیبان نسل جوان هنرمند بودند.
    او که به تنهایی رسیتال گیتار را جشنواره موسیقی فجر اجرا می کند، در برنامه خود قطعات مختلفی از هنرمندانی بنام مثل «باخ » و «نیکیتا کوشکین»می نوازد.
    خیابانی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان این بخش با وجود زمان اندکی که برای تمرین اجراهای خود داشتند سعی کردند بهترین نتیجه را آماده کنند، البته ما امبدواریم در سالهای آینده به منظور پیشرفت و وسعت این بخش ،  زمان بیشتری برای تمرین و آماده سازی به هنرمندان داده شود.
    رسیتال گیتار کلاسیک به نوازندگی فرناز خیابانی در ۲۵ بهمن ماه در ساعت ۱۸:۳۰ در تالار رودکی برگزار می شود.
    بخش استعدادهای جوان بخشی جدیدی است که برای اولین بار در جشنواره موسیقی فجر طراحی و اجرا می شود. در این بخش ۸ گروه  موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در سالن رودکی به روی صحنه می روند.

    https://musiceiranian.ir/?p=29486
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *