×
×

فهرست و مقام‌های جشنواره کهن‌ آواهای تنبور منتشر شد

  • کد نوشته: 294047
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۷ام مرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • فهرست مقام‌های مورد آزمون سومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین منتشر شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، فهرست مقام‌های مورد آزمون بخش‌های مقام‌خوانی و تک‌نوازی سومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین منتشر شد.  جشنواره کهن‌آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین رویدادی فرهنگی هنری است که به ساز تنبور و موسیقی […]

    فهرست و مقام‌های جشنواره کهن‌ آواهای تنبور منتشر شد
  • فهرست و مقام‌های جشنواره کهن‌ آواهای تنبور منتشر شدفهرست مقام‌های مورد آزمون سومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، فهرست مقام‌های مورد آزمون بخش‌های مقام‌خوانی و تک‌نوازی سومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین منتشر شد.

     جشنواره کهن‌آواهای تنبور و موسیقی مناطق کُردنشین رویدادی فرهنگی هنری است که به ساز تنبور و موسیقی مقامی مربوط به آن اختصاص دارد و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و همیاری اداره ارشاد شهرستان دالاهو، همچنین خانه تنبور و اساتید برجسته موسیقی مقامی در دو بخش گروه‌نوازی و تک‌نوازی با هدف حفظ و اشاعه موسیقی مقامی و کردی، شناسایی استعدادهای جوان و حمایت و قدرشناسی از تلاش‌های موثر هنرمندان برگزار می‌شود.

    سومین جشنواره کهن آواهای تنبور و موسیقی مقامی مناطق کردنشین، طی روزهای ۳۱ مرداد و یکم شهریورماه در روستای بانزلان از توابع شهرستان دالاهو واقع در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

     

    7

     

     

    6

     

    https://musiceiranian.ir/?p=294047
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *