×
×

حامی: هنوز هیچ نوع روابط آنچنانی در نهادها و دیگر جاها ندارم

  • کد نوشته: 29240
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۶ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۱ دیدگاه
  • حامی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در مصاحبه ای که با مجله هفت نگاه ( چاپ بهمن ۱۳۹۱) داشت درباره موضوعات محتلف از جمله حضور مافیا در موسیقی ایران و کلاه برداری بزرگی که از وی شده، گفتگو کرده است، در ادامه می توانید خلاصه ای از این مصاحبه را به همراه گفتگوی کامل بخوانید.

    حامی: هنوز هیچ نوع روابط آنچنانی در نهادها و دیگر جاها ندارم
  • حامی خواننده مطرح موسیقی پاپ ایران در مصاحبه ای که با مجله هفت نگاه ( چاپ بهمن ۱۳۹۱) داشت درباره موضوعات محتلف از جمله حضور مافیا در موسیقی ایران و کلاه برداری بزرگی که از وی شده، گفتگو کرده است.

    در ادامه می توانید خلاصه ای از این مصاحبه را به همراه گفتگوی کامل بخوانید.

    _ متاسفانه در ماه های اخیر گرفتار یک پرونده کلاهبرداری شدم. یکی از دوستانم یک کلاهبرداری بزرگی از من انجام داد. یک کلاهبرداری بزرگ که بخشی از آن شامل حال من هم شده و تمام اندوخته سال های اخیرم توسط این شخص از من به تاراج رفت …. تاثیر منفی ای که این اتفاق به روی من گذاشت تمام زندگی ام را به هم ریخت. وقتی آدم ۱۵ سال عمر و زندگی اش را یک شبه از دست می دهد مسلماً زمان می برد تا بتواند دوباره روی پای خودش بایستد. این زمان هنوز برای من تمام نشده و معلوم هم نیست که بتوانم دوباره روی پای خودم بایستم اما تلاشم را می کنم که دوباره امیدواری ام را به دست بیاورم. من چه بخواهم چه نخواهم زندگی ادامه دارد

    _ خوشبختانه الان مجوز آلبوم را گرفته ام …. ۱۵ سال از عمر کاری من می گذرد و هنوز آن اتفاقات بزرگ از نظر مالی و امثالهم که برای بعضی از خواننده ها افتاده در مورد من صورت نگرفته و هنوز هیچ نوع روابط آنچنانی در نهادها و دیگر جاها ندارم

    _ تفاوت عاشقانه های امروزم با عاشقانه های دیروزم در این است که عاشقانه های امروزم امیدوارانه تر است. روشن تر و سپیدتر است و از آن فضای خاکستر و سیاهی که قبلاً بر کارهایم حاکم بود تا حدی فاصله گرفته ام.

    برای مشاهده گفتگوی کامل بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

    hami-goftego

    https://musiceiranian.ir/?p=29240
       
    برچسب ها حامی حمید حامی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *