×
×

در بخش جنبی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر :

  • کد نوشته: 29096
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۱۴ام بهمن ۱۳۹۱
  • ۰
  • سه گروه موسیقی پاپ به شش گروه اعلام شده قبلی در بخش جنبی موسیقی پاپ اضافه شدند. به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، رضا یزدانی، بهنام صفوی و محمد علیزاده  هنرمندانی هستند که در کنار احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، مازیار فلاحی و محسن یگانه […]

  • سه گروه موسیقی پاپ به شش گروه اعلام شده قبلی در بخش جنبی موسیقی پاپ اضافه شدند.

    به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، رضا یزدانی، بهنام صفوی و محمد علیزاده  هنرمندانی هستند که در کنار احسان خواجه امیری، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، سیروان خسروی، مازیار فلاحی و محسن یگانه در برج میلاد و در دو سانس روی صحنه می روند.

    امسال هم مانند سال گذشته برج میلاد میزبان علاقه مندان به موسیقی پاپ است به طوری که در ۲۵ بهمن ماه احسان خواجه امیری در  دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰، ۲۶بهمن رضا یزدانی در ساعت ۱۸:۳۰، بابک جهانبخش در ساعت ۲۱:۳۰ و در روز ۲۷ بهمن فرزاد فرزین در دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه می پردازند.

    درچهارمین روز از جشنواره یعنی ۲۸ بهمن ماه بهنام صفوی در ساعت ۱۸:۳۰، محمد علیزاده ۲۱:۳۰، در روز ۲۹ بهمن ماه سیروان خسروی در ساعت ۱۸:۳۰ و مازیار فلاحی در ساعت ۲۱:۳۰ و در روز آخر اجرای صحنه ای جشنواره محسن یگانه در دو ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به اجرای برنامه می پردازند.

    بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۵ بهمن ماه لغایت ۱ اسفندماه به دبیری حسن ریاحی در تهران و ۴ استان ایران برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=29096
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *