×
×

تا تو با منی، زمانه با من است

  • کد نوشته: 2880
  • شادروان موسوي
  • شنبه, ۲۷ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۰
  • آخرین شب از کنسرت گروه موسیقی آوای مهربانی شب گذشته(۲۶ شهریور) در تالار وحدت برگزار شد.آهنگساز و تنظیم‌کننده همه قطعات این کنسرت به عهده پدرام درخشانی بود که خود با ساز سنتور گروه را یاری کرد. خواننده گروه سهیلا پورگرامی بود که به همراه مهرداد هویدا و یک همخوان در صحنه حضور داشت. نخستین قطعه‌ی […]

  • آخرین شب از کنسرت گروه موسیقی آوای مهربانی شب گذشته(۲۶ شهریور) در تالار وحدت برگزار شد.آهنگساز و تنظیم‌کننده همه قطعات این کنسرت به عهده پدرام درخشانی بود که خود با ساز سنتور گروه را یاری کرد. خواننده گروه سهیلا پورگرامی بود که به همراه مهرداد هویدا و یک همخوان در صحنه حضور داشت.

    نخستین قطعه‌ی کنسرت گروه آوای مهربانی در بخش اول، قطعه‌ی هوای عاشقی با شعر ابوسعید ابوالخیر بود. همچنین قطعات دیگر باعنوان وای دل من، عشق و درویشی، دیوانه شو و کجاست؛ در این بخش گنجانده شده بود که قطعه وای دل من با استقبال خوب مخاطبان در سالن همراه شد.

    بخش دوم این کنسرت که مهرداد هویدا یکی از خوانندگان پاپ صدا سهیلا پورگرامی و همخوان وی را همراهی می‌کرد؛ با استراحتی کوتاه با اجرای قطعه بی‌کلام چهارمضراب دشتی آغاز شد.

    “الله مدد” یکی از مشهورترین قطعات فولکلور خطه خراسان است که با تنظیم پدرام درخشانی توسط گروه به اجرا درآمد. سنتور من؛ یکی از زیباترین قطعات این برنامه بود که با تکنوازی سنتور پدرام درخشانی و صدای گیتار بیس و پرکاشن نوایی خاص به ساز سنتور بخشیده بود.سر عشق،زهی عشق،آمون(بختیاری) و تا تو با منی از دیگر قطعات این گروه موسیقی محسوب می شد.

    قطعه بیز گروه موسیقی آوای مهربانی به سرپرستی سهیلا پورگرامی قطعه “وا دل من” با شعر مولانا بود.
    در این کنسرت سه شب مهمانانی مانند رسول ترابی(سرپرست دفتر موسیقی وزارت ارشاد)، ناصر فرهودی(صدابرادان موسیقی)، پری ملکی(خواننده)، میلاد درخشانی و …. در تالار وحدت حاضر بودند.

    در کنسرت سه روزه گروه آوای مهربانی که شب گذشته به پایان رسید، «آرش سعیدی»‌ با گیتارباس، «نیوشا بریمانی» با کمانچه، «درشن آنند» نوازنده‌ی هندی گروه آوای مهربانی با ساز طبلا، «نازنین پدرثانی» با تنبک، «رضا تاج‌بخش» با پیانو، «طراوت باباخانلو» با فلوت، «مینو قاسم‌پور» با قانون، «امین داوودی» با دف و دهل، «سوگل ضامنی» با تار و «علیرضا میرآقا» با پرکاشن و کاخن، «سهیلا پورگرامی» را به عنوان خواننده همراهی می‌کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=2880
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *