×
×

جزئیات دوره خوانندگی پاپ مکتب مهر اعلام شد

  • کد نوشته: 280340
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۳ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • مدرسان خوانندگی پاپ مکتب مهر حوزه هنری معرفی شدند. به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، محمدمهدی سیار، مجتبی فلاحتی، محسن صفایی فر و امیرحسین سمیعی به عنوان مدرسان خوانندگی پاپ مکتب مهر حوزه هنری معرفی شدند. مبانی موسیقی پاپ، سلفژ و تربیت صدای پاپ، شعرشناسی، موسیقی انقلاب اسلامی و فقه موسیقی نیز از […]

    جزئیات دوره خوانندگی پاپ مکتب مهر اعلام شد
  • مدرسان خوانندگی پاپ مکتب مهر حوزه هنری معرفی شدند.

    به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، محمدمهدی سیار، مجتبی فلاحتی، محسن صفایی فر و امیرحسین سمیعی به عنوان مدرسان خوانندگی پاپ مکتب مهر حوزه هنری معرفی شدند. مبانی موسیقی پاپ، سلفژ و تربیت صدای پاپ، شعرشناسی، موسیقی انقلاب اسلامی و فقه موسیقی نیز از جمله سرفصل‌های آموزشی در این دوره است.

    در پایان این دوره، هنرجویان توانایی تولید و فعالیت اصولی در زمینه خوانندگی پاپ را با توجه به مبانی علمی و مهارتی پیدا خواهند کرد. این در حالی است که متقاضیان شرکت در این دوره که ویژه آقایان است، باید بین ۱۵ تا ۳۵ سال و بهره مند از استعداد و سوابق حداقلی موردنیاز در این رشته هنری باشند.

    مکتب مهر با اهدافی همچون استعدادیابی، جذب نیروی انسانی متعهد و کادرسازی، تسهیل شرایط آموزش هنر برای عمومی و آموزش جامع رشته‌های مختلف هنری در حوزه هنری راه اندازی شده و کار خود را از تابستان امسال آغاز می‌کند.

    علاقه مندان جهت ثبت نام و آگاهی از جزئیات این کلاس‌ها می‌توانند به سایت www.maktabemehr.ir مراجعه یا با شماره ۰۲۱۸۸۸۹۶۹۲۸ تماس بگیرند.

    https://musiceiranian.ir/?p=280340
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *