×
×

نخستین آلبوم مستقل «داریوش آذر» منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 273385
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام تیر ۱۳۹۸
  • ۰
  • نخستین آلبوم مستقل داریوش آذر، عضو سابق گروه «پالت» با نام «آبی خاکستری» روز پنجشنبه ۶ تیر ماه در «خانه وارطان» رونمایی می‌شود.

    نخستین آلبوم مستقل «داریوش آذر» منتشر می‌شود
  • نخستین آلبوم مستقل داریوش آذر، عضو سابق گروه «پالت» با نام «آبی خاکستری» روز پنجشنبه ۶ تیر ماه در «خانه وارطان» رونمایی می‌شود.

    داریوش آذر که حالا دیگر دو سالی می‌شود راهش از «پالت» جدا شده، و از گروه محمدرضا شجریان و همایون شجریان تا دنگ‌شو و دال و دیگر گروه‌های تلفیقی حضور داشته، نخستین آلبومش را در سمت خواننده منتشر می‌کند.

    «آبی خاکستری» اثری است با آهنگسازی و خوانندگی داریوش آذر در فضایی عاشقانه و اجتماعی و تحت تأثیر از احوالات زمانه‌اش. در این آلبوم یازده قطعه‌ای از سروده‌های شاعرانی چون شفیعی کدکنی، حمید مصدق، احمد شاملو، رضا براهنی، داریوش آذر، اهورا ایمان و افشین یداللهی استفاده شده و هنرمندانی چون میلاد عالمی، مهرداد عالمی، داریوش آذر، پیمان حاتمی و امین طاهری در آن ساز نواخته‌اند. از او پیش از این قطعات «اینک مهر تو»، «سیاه و سفید» و «آبی خاکستری» منتشر شده بود.

    داریوش آذر با کنار هم قرار دادن نام قطعات آلبومش نوشته: «زمین چرکین بود و من سفر کردم، نمی‌دانستم تا به کجا بروم، با تجربه‌ى دردهایى که اگر آبى نمی‌شد خاکسترم می‌کرد، اینک با مـهر تو، از دوراهى سیاه و سفید عشق گذر می‌کنم، پس به رفتنت بگو، که ناگزیر، با طعنه به این ماجرا، در میان بوسه‌هایت، به تو می‌رسم، به آغاز… شما را دعوت می‌کنیم به شنیدن یک داستان واقعى.»

    آلبوم «آبی خاکستری» روز پنجشنبه ۶ تیر ماه در «خانه وارطان» به آدرس خیابان طالقانى غربى پلاک ۵١۴ در ساعت ۲۰:۳۰ رونمایی می‌شود. هم‌اینک پیش‌فروش این آلبوم از طریق سایت بیپ‌تونز آغاز شده است.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=273385
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *