×
×

این قطعه را از موسیقی ایرانیان دریافت کنید

  • کد نوشته: 27209
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۰ام دی ۱۳۹۱
  • ۲ دیدگاه
  • عطاران که علاوه بر بازیگری و کارگردانی سینما و تلویزیون دستی هم در دنیای آواز دارد و تاکنون هم آهنگهایی برای تیتراژ سریال و فیلمهایی همچون «کوچه اقاقیا»، «ورود آقایان ممنوع»، «کلاهی برای باران» و «متهم گریخت» خوانده است، در همکاری مشترک با مدرس این قطعه را منتشر کرده است

    این قطعه را از موسیقی ایرانیان دریافت کنید
  • موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: قطعه مشترک رضا عطاران و امیرحسین مدرس با نام «خسته شدم» منتشر شد.

    به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، عطاران که علاوه بر بازیگری و کارگردانی سینما و تلویزیون دستی هم در دنیای آواز دارد و تاکنون هم آهنگهایی برای تیتراژ سریال و فیلمهایی همچون «کوچه اقاقیا»، «ورود آقایان ممنوع»، «کلاهی برای باران» و «متهم گریخت» خوانده است، در همکاری مشترک با مدرس این قطعه را منتشر کرده است.

    امیر حسین مدرس نیز بیشتر در زمینه موسیقی مذهبی فعالیت دارد ولی چندین قطعه پاپ نیز اجرا کرده که یکی از معروف‌ترین و همه گیر‌ترین آن‌ها آهنگ تیتراژ سریال «زندگی به شرط خنده» است.

    جالب است بدانید اولین همکاری این دو هنرمند در خوانندگی برمی گردد به رمضان سال ۸۵ و تیتراژ اول سریال «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران که در زمان خود بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

    دومین همکاری این دو هنرمند قطعه‌ای با نام «خسته شدم» است، با ترانه‌ای از سارا موسوی و آهنگ و تنظیم پالیز شامحمدی که در فضایی رپ – پاپ تولید شده است.

    در ادامه می‌توانید این قطعه شنیدنی را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی ایرانیان دریافت کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=27209
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *