×
×

آلبوم دمی درنگ از مجید قدیانی با آواز وحید تاج منتشر شد

  • کد نوشته: 268420
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • دمی درنگ، اثریست تازه به آهنگسازی مجید قدیانی و خوانندگی وحید تاج، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی که در قالب ۷ قطعه به عناوین «شبانه»، «همیشه در میان» و…ساخته و پرداخته شده است.

    آلبوم دمی درنگ از مجید قدیانی با آواز وحید تاج منتشر شد
  • آلبوم دمی درنگ به آهنگسازی مجید قدیانی و خوانندگی وحید تاج، توسط مرکز نشر و پخش جوان راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دمی درنگ، اثریست تازه به خوانندگی وحید تاج، خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی که در قالب ۷ قطعه به عناوین «شبانه»، «همیشه در میان»، «چهار مضراب ابوعطا»، «تذرو»، «دمی درنگ»، «دزدیده چون جان» و «دایه شب» به اجرا در آمده است.

    سروده‌های شاعران کهن و معاصری چون احمد شاملو، هوشنگ ابتهاج، نصرت رحمانی و مولانا در قطعات با کلام این اثراستفاده شده است.

    قدیانی درباره ساخته اش می‌گوید : «در ساخت این اثر بیشتر سعی بر آن بوده تا ایده‌های موسیقیایی – همگون با فضای شعر و روند نغمات – به نوعی در تبعیت از فرهنگ شنیداری متداول در موسیقی دستگاهی باشد و در طرح توامان شعر و موسیقی، همسویی متناسب‌تری در بستر این ترکیب را داشته باشند».

    نوازندگانی چون آزاد میرزاپور، پاشا هنجنی و سینا جهان‌آبادی در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

    شایان ذکر است که آلبوم دمی درنگ به آهنگسازی مجید قدیانی و آواز وحید تاج، از سوی مرکز نشر و پخش جوان منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=268420
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *