×
×

تک آهنگ یاد تو از آیسا حیدری به زودی منتشر می شود

  • کد نوشته: 268366
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • آیسا حیدری، موزیسین و خواننده کشورمان، به زودی تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «یاد تو» تقدیم مخاطبان می کند که خود آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آن را بر عهده داشته است.

    تک آهنگ یاد تو از آیسا حیدری به زودی منتشر می شود
  • آیسا حیدری

    آیسا حیدری

    تک آهنگ «یادتو» به آهنگسازی و خوانندگی آیسا حیدری، به زودی از سایت «موسیقی ایرانیان» منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آیسا حیدری، موزیسین و خواننده کشورمان، به زودی تازه ترین اثر خود را در قالب تک آهنگی با نام «یاد تو» تقدیم مخاطبان می کند که خود آهنگسازی، تنظیم و خوانندگی آن را بر عهده داشته و ترانه سرای آن هادی دشتی می باشد.

    اثر تازه حیدری، اوایل تیر ماه سال جاری، از سایت های معتبر موسیقی و رسانه های خبری مختلف منتشر خواهد شد.

    این موزیسین، قطعه ای را بنام «عاشورا» نیز در دست انتشار دارد که قرار است در قالب یک موزیک ویدئو همزمان با ماه محرم از طریق رسانه های مجاز موسیقی و رسانه ملی به انتشار برسد. مجوز ترانه این قطعه توسط شرکت نواگسترآپادانا گرفته شده و آیساحیدری آهنگساز و خواننده و کیوان علایی تنظیم کننده و غزل نودهی ترانه سرای این اثر می باشند.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «یاد تو» به آهنگسازی و تنظیم آیسا حیدری، اوایل تیر ماه سال جاری، از طریق «موسیقی ایرانیان» منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

    https://musiceiranian.ir/?p=268366
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *