×
×

«امیرعباس گلاب» به هندوستان رفت

  • کد نوشته: 264733
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • «امیرعباس گلاب» عازم هندوستان شد. این خواننده پرطرفدار برای ضبط دو موزیک‌ویدئو به هند سفر کرده و «مهدی فلک بلند» به عنوان کارگردان و «عرفان قوی‌قلب» به عنوان نوازنده هنگ‌درام و سازهای کوبه‌ای همراه او هستند.

    «امیرعباس گلاب» به هندوستان رفت
  • عکسهای کنسرت امیرعباس گلاب

    «امیرعباس گلاب» عازم هندوستان شد. این خواننده پرطرفدار برای ضبط دو موزیک‌ویدئو به هند سفر کرده و «مهدی فلک بلند» به عنوان کارگردان و «عرفان قوی‌قلب» به عنوان نوازنده هنگ‌درام و سازهای کوبه‌ای همراه او هستند.

    امیرعباس گلاب در هفته‌های پس از تعطیلات نوروز و منتهی به ماه مبارک رمضان تعداد کنسرت‌هایش را کمتر و روی تولید آثار جدیدش تمرکز کرد. شنیده‌های خبرنگار «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که قرار است پس از ماه مبارک رمضان او ضمن شروع تور جدید کنسرت‌هایش، چند قطعه و ویدئو را هم به مخاطبانش ارائه کند.

    اوایل پاییز سال گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است آلبوم امیرعباس گلاب پس از ماه صفر با دوازده قطعه به بازار عرضه شود. حتی از این مجموعه با عنوان «قله» که نام یکی از قطعات گلاب است هم یاد شد. اما ظاهراً استراتژی امیرعباس گلاب هم به تبعیت از شرایط کنونی بازار موسیقی پاپ بیشتر روی نشر تک قطعه است. البته او طی سال‌های اخیر همیشه برنامه منظمی برای انتشار قطعات و ویدئوهایش داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=264733
       
    برچسب ها امیرعباس گلاب

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *