×
×

سخنرانان نشست میکس و مسترینگ معرفی شدند

  • کد نوشته: 264612
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۸ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • دومین نشست تخصصی میکس و مسترینگ روز جمعه ۱۰ خرداد با حضور تعدادی از کارشناسان حوزه صدابرداری موسیقی برگزار می‌شود.

    سخنرانان نشست میکس و مسترینگ معرفی شدند
  • دومین نشست تخصصی میکس و مسترینگ روز جمعه ۱۰ خرداد با حضور تعدادی از کارشناسان حوزه صدابرداری موسیقی برگزار می‌شود.

    دومین نشست تخصصی میکس و مسترینگ روز جمعه ۱۰ خرداد با حضور تعدادی از کارشناسان حوزه صدابرداری موسیقی در مجموعه شهر صدای پارسیان به مدیریت آیدین الفت برگزار می‌شود.

    در این نشست که با دبیری آیدین الفت مدیر مجموعه شهر صدای پارسیان و مشاوره آرش پاکزاد برگزار می‌شود، کاوه عابدین، رضا اسدپور، رضا فرهادی، حامی حقیقی و حمیدرضا آداب به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوع «میکس و مسترینگ» در حوزه موسیقی می‌پردازند.

    اولین نشست تخصصی «میکس و مسترینگ ایران» خرداد ماه سال ۹۷ با حضور ارد انزابی‌پور، رضا عسگرزاده، آرش پاکزاد، امیر تفرشی و رامین مظاهری برگزار شد. در این نشست که به صورت رایگان میزبان علاقه مندان بود مباحثی تخصصی چون بررسی شرایط آکوستیکی و مانیتورینگ، میکس و مسترینگ آنالوگ و دیجیتال، کارت صدا، تشریح علل فقدان مهندسی مسترینگ در ایران و تفاوت آن با حوزه «میکس»، لزوم تحصیلات آکادمیک در این حوزه و موضوعات دیگر در این رشته پرداخته شد.

    به گفته مدیر «شهر صدای پارسیان»، این مجموعه دنباله‌روی روش متداول و سنتی آموزشگاه‌ها و مراکز تولید آثار موسیقایی نیست و به دنبال تغییر فرهنگِ دید به موسیقی و حوزه مهندسی صدا است تا بتواند نگرش مخاطبان به موضوع مهم «صدا در موسیقی» که هنوز با استاندارهای جهانی فاصله دارد را تغییر دهد.

    https://musiceiranian.ir/?p=264612
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *