×
×

انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند

  • کد نوشته: 262024
  • خبرنگار موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • تفاهم‌نامه همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و انجمن موسیقی ایران امضا شد.

    انجمن موسیقی و دفتر آموزش وزارت ارشاد تفاهم‌نامه امضا کردند
  • تفاهم‌نامه همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و انجمن موسیقی ایران امضا شد.

    به نقل از روابط عمومی دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با استناد بند الف ماده ۷ مصوبه ۴۷۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور افزایش کیفیت آموزش‌های هنری، ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، هنری، آموزشی و تحقیقاتی انجمن‌های تخصصی در ارتقای فعالیت‌های تخصصی آموزش موسیقی، تفاهم‌نامه همکاری دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و انجمن موسیقی ایران به امضا رسید.

    استانداردسازی و ارتقای سطح دانش مدیران مسئول و مربیان آموزشگاه‌های آزاد موسیقی، امکان‌سنجی و آمایش سرزمینی آموزش موسیقی همچنین مکانیزه‌کردن فعالیت‌ها و ایجاد یک سامانه واحد الکترونیکی، ارزشیابی مستمر دستاوردهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد موسیقی کشور از اهداف این تفاهم نامه است.

    به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مفاد این تفاهم نامه، کمیته‌ای تخصصی و هنری متشکل از ۵ نفر که دو نفر نماینده از دفتر آموزش و دو نفر نماینده از انجمن موسیقی ایران و یک نفر نماینده به انتخاب دفتر آموزش از بین مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد موسیقی تشکیل خواهد شد.

    تدوین شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی در موضوع تفاهم‌نامه و بررسی مفاد و تأیید هر یک از قراردادهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه همچنین برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای اهداف تفاهم‌نامه در اجرای تصمیمات مشترک از وظایف این کمیته محسوب می‌شود.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=262024
       
    برچسب ها تفاهمنامه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *