×
×

کنسرت بانوان گروه بهارآفرین در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود

  • کد نوشته: 261947
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۱ام خرداد ۱۳۹۸
  • ۰
  • گروه موسیقی بانوان بهارآفرین، به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا، دوم تیر ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازد.

    کنسرت بانوان گروه بهارآفرین در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود
  • کنسرت بانوان گروه موسیقی بهارآفرین به سرپرستی بهاره میرزا آقا، هفته اول از اولین ماه تابستانی ۱۳۹۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، گروه موسیقی بانوان بهارآفرین، به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا، دوم تیر ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت می پردازد.

    در این اجرا بانوان هنرمند نوشین پاسدار (عود)، صدا سدیفی (قانون)، ترگل خلیقی (تار)، مهدیه رضازاده (ویولون و آلتو)، مینو اصحابی (کمانچه)، لیدا باقری (فلوت)، خزر چکاوک (پیانو)، ندا بهزاد (درامز)، مارال خلیلی (دف و کوبه ای) و لیان شریفیان (نوازنده میهمان-نی انبان) به هنرنمایی پرداخته و آواز بهاره میرزا آقا را همراهی خواهند کرد.

    کنسرت پیش روی این گروه، در یک سئانس برگزار خواهد شد و بهای بلیت های آن ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ هزار تومان برآورد شده است.

    شایان ذکر است که کنسرت بانوان گروه موسیقی بهارآفرین به سرپرستی و خوانندگی بهاره میرزا آقا، در ساعت ۲۱ از تاریخ ۲ تیر ماه سال جاری، در فرهنگسرای نیاوران بروی صحنه می رود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت ها به آدرس www.iranconcert.com  مراجعه نمایند.

     

    https://musiceiranian.ir/?p=261947
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *