×
×

زمان و مکان قطعی کنسرت علی قمصری اعلام شد

  • کد نوشته: 2553
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «برف‌خوانی» با آهنگسازی و سرپرستی علی قمصری ۳۱ شهریور و و یکم مهر در تالار وحدت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. به گزارش بخش موسیقی خبرگزلری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این کنسرت پدرام فریوسفی مایستر ارکستر کوراتت زهی غربی پارسه است که در بخش نخست کنسرت به اجرای برنامه خواهند پرداخت. در بخش نخست علی قمصری […]

  • کنسرت «برف‌خوانی» با آهنگسازی و سرپرستی علی قمصری ۳۱ شهریور و و یکم مهر در تالار وحدت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود.

    به گزارش بخش موسیقی خبرگزلری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این کنسرت پدرام فریوسفی مایستر ارکستر کوراتت زهی غربی پارسه است که در بخش نخست کنسرت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

    در بخش نخست علی قمصری به عنوان نوازنده تار، مصباح‌قمصری با سازهای کوبه‌ای و محمد معتمدی به‌عنوان خواننده درکنار کوراتت زهی پارسه روی صحنه حضور خواهند داشت.

    اعضای دیگر کوارتت زهی پارسه را آیدین احمدی نژاد،میثم مروستی و سامان ثمینی تشکیل می‌دهند. تقدم و تاخر دو بخش کنسرت به گونه‌ای است که بخش نخست حال وهوای موسیقی غربی دارد و به مرور به موسیقی ایرانی در بخش دوم نزدیک می‌شود.

    سهراب پورناظری نیز مایستر سازهای زهی در گروه سازهای ایرانی است که در بخش دوم اجرا روی صحنه می‌رود. همچنین همایون نصیری،حمید قنبری و حسین رضایی‌نیا نیز در بخش دوم کنسرت در گروه سازهای کوبه‌ای حضور خواهند داشت. اعضای دیگر گروه سازهای ایرانی این کنسرت را سینا علم ، مصباح قمصری، اسحاق چگینی ، نوشین پاسدار ،اصغر عربشاهی ، حسنا پارسا، بهنوش بهنام نیا، امیرپورخلجی، میلاد محمدی، امید توفیقی ، بهزاد حسن زاده،علیرضادریائی، شقایق بختیاری، آوا ایوبی و خورشید دادبه تشکیل می‌دهند.

    خوانندگی این کنسرت را محمد معتمدی به عهده دارد.اشعار قطعات این کنسرت از مولانا؛ شفیعی کدکنی؛ مهدی اخوان ثالث و حسین منزوی انتخاب شده‌است.

    https://musiceiranian.ir/?p=2553
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *