×
×

۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه

  • کد نوشته: 2549
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۱۴ام شهریور ۱۳۸۹
  • ۰
  • ارکستر مجلسی ایرانیان به خوانندگی علیرضا قربانی ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه در تهران روی صحنه می‌رود. «محسن رجب‌پور» مدیر شرکت ترانه شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: در این کنسرت که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، ارکستر مجلسی ایرانیان به آهنگسازی فردین خلعتبری، رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی در […]

  • ارکستر مجلسی ایرانیان به خوانندگی علیرضا قربانی ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه در تهران روی صحنه می‌رود.
    «محسن رجب‌پور» مدیر شرکت ترانه شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت: در این کنسرت که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، ارکستر مجلسی ایرانیان به آهنگسازی فردین خلعتبری، رهبری بردیا کیارس و خوانندگی علیرضا قربانی در دو بخش به اجرای برنامه می‌پردازند.
    وی ادامه داد: ارکستر در بخش اول کنسرت خود منتخبی از بهترین‌ قطعات علی تجویدی و در بخش دوم گلچینی از قطعات مدار صفردرجه را اجرا خواهد کرد.
    مدیر شرکت هنری ترانه شرقی بیان داشت: این کنسرت سه روز و در هر روز در ۲ سانس برگزار می‌شود که به زودی بلیت‌فروشی آن نیز آغاز خواهد شد.
    رجب‌پور در خاتمه خاطر نشان کرد: ما هم اکنون در حال مذاکره هستیم که بتوانیم اجرای متفاوتی از اکستر مجلسی ایرانیان را اسفندماه به خوانندگی قربانی و یک خواننده جوان موسیقی سنتی در تهران داشته باشیم.
    دومین کنسرت ارکستر مجلسی ایرانیان به دنبال اولین اجرای موفق این گروه که برای اولین بار با حمایت بخش خصوصی برگزار شد، در برج میلاد برگزار خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=2549
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *