×
×

پیمان سلطانی: رپرتوار رکستر ملی مضمون ملی، میهنی، عاشقانه دارد | انتشار یک اثر ملی بعد از ۱۰ سال

  • کد نوشته: 251229
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۵ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • پیمان سلطانی گفت: اگر همه چیز طبق روال و درست پیش برود اواسط تیرماه یکی از آثارم با نام “ایرانه خانم” منتشر خواهد شد.

    پیمان سلطانی: رپرتوار رکستر ملی مضمون ملی، میهنی، عاشقانه دارد | انتشار یک اثر ملی بعد از ۱۰ سال
  • پیمان سلطانی

    پیمان سلطانی

    پیمان سلطانی گفت: اگر همه چیز طبق روال و درست پیش برود اواسط تیرماه یکی از آثارم با نام “ایرانه خانم” منتشر خواهد شد.

    ارکستر ملی ایران نخستین اجرای سال خود در سال جدید را با عنوان “سرو آزاد” به آهنگ‌سازی پیمان سلطانی و رهبری روبن آساتریان در تالار وحدت روی صحنه می‌برد. خوانندگان این اجرای ارکستر ملی؛ مهدی امامی، پارسا حسندخت و علیرضا وکیلی‌منش هستند که با همراهی گروه کر به رهبری رازمیک اوحانیان روی صحنه می‌روند.

    سلطانی درباره این اجرا به هنرآنلاین گفت: قرار است تا چندین کار از ساخته‌های خودم را در اولین اجرای ارکستر ملی ایران در سال جدید توسط دو خواننده اجرا شود، این دو خواننده را خودم انتخاب کردم و با اینکه شاید نامشان شناخته شده نباشد اما چیزی از توانایی آن‌ها کم نمی‌کند.

    “میهنم سلام”، “ای وطن”، “ای میهن”، “ایران جوان”، “ایران هنگام کار است”، “ای انسان”، “عاشق”، “نوروز”، “یلدا”، “عاشق مشو”، “آتش دل”، “موسم گل”، “کنسرتو کمانچه” و.. رپرتوار اجرایی برای کنسرت پیش رو هستند که همگی ساخته خودم هستند و مضمون ملی، میهنی، عاشقانه و همچنین قطعات نوستالژیک را در بر می‌گیرد.

    این آهنگساز اضافه کرد: این کنسرت با رهبری روبن آساتریان روی صحنه می‌رود که این رهبر ارمنی تبار از جمله افراد شناخته شده این عرصه است و رهبری ارکستر فیلارمونیک کشور خود را بر عهده دارد و در این اجرا هم به‌عنوان رهبر مهمان همکاری خواهد کرد و این همکاری مطمنا تاثیر مثبتی به جا خواهد گذاشت.

    او در پایان هم گفت: اگر همه چیز طبق روال و درست پیش برود اواسط تیرماه یکی از آثارم با نام “ایرانه خانم” منتشر خواهد شد. این اثر که از ساخت آن ۱۰ سال گذشته از ۴ ژانر گوناگون موسیقایی تشکیل شده و مضمون آن موسیقی چند صدایی است و ارکستراسیون را با هویتی ایرانی خلق و ابراز کرده که نمایانگر وطن  است و در نهایت صدای تمامی قومیت‌ها را به گوش می‌رساند. بعد از انتشار این اثر در کشور به‌صورت جهانی به نام ایران نیز عرضه خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=251229
       
    برچسب ها پیمان سلطانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *