×
×

آلبوم هانمیخد از اندیشه هژبر منتشر شد

  • کد نوشته: 250889
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • اندیشه هژبر (اندیشیا) دومین اثر موسیقایی خود را در فضایی از موسیقی راک و در قالب ۹ قطعه به عناوین «متنفرهای اطراف»، «جاده ای برای ریسک»، «ماورای ما»، «قوانین شرقی»، «شب سه شنبه»، «فندیشکیوت»، «بدون شرم»، «رمزهای جهانی» و «نتیجه» ارائه کرده است.

    آلبوم هانمیخد از اندیشه هژبر منتشر شد
  • آلبوم «هانمیخد» ساخته اندیشه هژبر، توسط شرکت خانه هنر جوان راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اندیشه هژبر (اندیشیا) دومین اثر موسیقایی خود را در فضایی از موسیقی راک و در قالب ۹ قطعه به عناوین «متنفرهای اطراف»، «جاده ای برای ریسک»، «ماورای ما»، «قوانین شرقی»، «شب سه شنبه»، «فندیشکیوت»، «بدون شرم»، «رمزهای جهانی» و «نتیجه» ارائه کرده است.

    این اثر دومین اثر اندیشیا پس از آلبوم ۱۸٫۱٫۸٫۱ می باشد که گیتار الکتریک در آن نقش محوری دارد. به جز آهنگ اول که ساخته امیر وفایی است، ۸ قطعه دیگر را اندیشه هژبر آهنگسازی کرده است. نوازندگان اثر ۹ نوازنده میهمان از جمله همایون مجدزاده، آندره خاچیکیان، آیدین حسن‌زاده و نوید اربابیان بوده اند که در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته اند.

    هژبر درباره اثر خود میگوید: «نوازندگانی که در این آلبوم با من همکاری کرده‌اند از موزیسین‌ها و نوازندگان خوب و نامی کشور هستند و تهیه و تنظیم این آلبوم حدود دو سال طول کشیده است.»

    شایان ذکر است که آلبوم راکِ «هانمیخد» از اندیشه هژبر، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «خانه هنر جوان» منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=250889
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *