×
×

آلبوم از تاریکی به آهنگسازی دانیال عظیمی منتشر شد

  • کد نوشته: 250886
  • حمیده موسوی
  • چهارشنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰
  • از تاریکی تازه ترین اثر از دانیال عظیمی است که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۷ قطعه به عناوین «دلقک قاتل»، «اعدام»، «زمستان داغ»، «مسجدی در خوزستان»، «روانپریش»، «این است مرگ» و «کودکان جنگ زده» به اجرا در آمده است.

    آلبوم از تاریکی به آهنگسازی دانیال عظیمی منتشر شد
  • آلبوم از تاریکی به آهنگسازی دانیال عظیمی، پس از طی پروسه های پایانی تولید، راهی بازار موسیقی شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، از تاریکی تازه ترین اثر از دانیال عظیمی است که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۷ قطعه به عناوین «دلقک قاتل»، «اعدام»، «زمستان داغ»، «مسجدی در خوزستان»، «روانپریش»، «این است مرگ» و «کودکان جنگ زده» به اجرا در آمده است.

    عظیمی درباره اثر خود میگوید : «به عکس هایی که در پوشه هریک از آهنگ‌ها قرار داده شده با دقت نگاه کنید و سعی کنید در تاریکی و سکوت به این آلبوم گوش دهید. این آلبوم یک اثر کاملا مفهومی (کانسپتچوال) با عکس‌های پرتره، فاین آرت، و مینیمال است. هدف از تولید این اثر این است که موسیقی، شنونده را به حس و حالی که در تصویر وجود دارد ببرد.»

    او همچنین با اشاره به دو قطعه شماره چهار و هفت توضیح می‌دهد : «مسجدی در خوستان  یک ترک کاملا متفاوت از لحاظ کوک موسیقایی است. چون پیانو نواخته شده متعلق به گوشه روح الارواح در آواز بیات ترک است که اذان استاد رحیم مؤذن‌‌زاده اردبیلی هم در همین آواز و گوشه هست و هدف این قطعه این است که به یاد خوزستانی‌ها باشیم؛ و قطعه شماره هفت (کودکان جنگ زده) موسیقی است که لحظه‌های شادی کودکان جنگ‌زده که با پایان جنگ به خوشحالی رسیده‌اند را نشان می‌دهد».

    شایان ذکر است که آلبوم بی کلام از تاریکی به آهنگسازی دانیال عظیمی، روانه بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=250886
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *