×
×

آهنگ جدید فرواگ با عنوان نام من عشق است را دانلود کنید

  • کد نوشته: 247186
  • حمیده موسوی
  • دوشنبه, ۲۶ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  • تازه ترین اثر با صدای فرواگ تحت عنوان «نام من عشق است» تقدیم مخاطبان می شود که این اثر با آهنگسازی آرین کشیشی، برشعری  از حسین منزوی به اجرا در آمده است.

    آهنگ جدید فرواگ با عنوان نام من عشق است را دانلود کنید
  • قطعه «نام من عشق است» به آهنگسازی آرین کشیشی و خوانندگی فرواگ، پس از دریافت مجوز ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، تازه ترین اثر با صدای فرواگ تحت عنوان «نام من عشق است» تقدیم مخاطبان می شود که این اثر با آهنگسازی آرین کشیشی، برشعری  از حسین منزوی به اجرا در آمده است.

    آرین کشیشی همچنین نوازندگی گیتار باس این قطعه را بر عهده داشته و میلاد عالمی (ویولون، ویولون آلتو)، مهرداد عالمی (ویولونسل)، امیر دارابی (پیانو) و شایان فتحی (درامز، پرکاشن)، دیگر نوازندگان آن بوده اند.

    حامی حقیقی و فرواگ (میکس)، Alen Silverman (مسترینگ)، علی قاضی زاده و فرواگ (طراحی) و شرکت آوای سکوت چنگ (ناشر)، دیگر عوامل تولید اثرمی باشند.

    با صدای فرواگ پیش از این، تک آهنگ های دیگری چون «گل لاله لاله» و «خاطره» به انتشار رسیده است.

    شایان ذکر است که تک آهنگ «نام من عشق است» با آهنگسازی آرین کشیشی و خوانندگی فرواگ، هم اکنون آماده شنیدن است و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از «موسیقی ایرانیان» شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.

    آنلاین بشنوید:

     

     

     

    https://musiceiranian.ir/?p=247186
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *