×
×

آلبوم شنیدیدار از کوروش بهراد منتشر شد

  • کد نوشته: 246610
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۵ام فروردین ۱۳۹۸
  • ۰
  •  این آلبوم مجموعه‌ای از ساخته‌ها و تجربیات این هنرمند در زمینه موسیقی تئاتر است. از آنجا که در هنرهای نمایشی معمولا موسیقی به دنبال داستان، فضاهای نمایشی و تصویر می‌رود؛ با آثاری متفاوت و متنوع روبرو هستیم. در شنیدیدار، گوش مخاطب از موسیقی رمانتیک با آنسامبلی کلاسیکال تا فضاهای الکترونیک و حتی موسیقی جز هم مواجه می شود.

    آلبوم شنیدیدار از کوروش بهراد منتشر شد
  • آلبوم شنیدیدار از کورش بهراد، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری خانه خنیای دلشدگان راهی بازار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، شنیدیدار، اثری تازه از ساخته های کورش بهراد است که در فضایی تجربی و جز بلوز به اجرا در آمده و شامل ۲۱ قطعه از جمله «وداع»، «سفر ساکن»، «آپولوژی»، «بزم سکوت»، «غرب غمزده»، «شوکران»، «راند آخر بدون کلاه»، «خواب سگی»، «کیست»، «اهواز»، «به دو چشم خون نشسته»، «در به روی دیوار» و…می شود.

    این آلبوم مجموعه‌ای از ساخته‌ها و تجربیات این هنرمند در زمینه موسیقی تئاتر است. از آنجا که در هنرهای نمایشی معمولا موسیقی به دنبال داستان، فضاهای نمایشی و تصویر می‌رود؛ با آثاری متفاوت و متنوع روبرو هستیم. در شنیدیدار، گوش مخاطب از موسیقی رمانتیک با آنسامبلی کلاسیکال تا فضاهای الکترونیک و حتی موسیقی جز هم مواجه می شود.

    سپهر رجبی، میلاد راستی، مانی بهراد، سعید مسیحیان، طه هلیسایی، مهراد بهراد، کورش بهراد و رضا جعفری، در این اثر به نوازندگی و هنرنمایی پرداخته اند.

    بهراد متولد ۱۳۷۰ است. دانش آموخته کنسرواتوار تهران با ساز تخصصی کلارینت، کارشناسی نوازندگی با ساز تخصصی پیانو، کارشناس ارشد اتنوموزیکولوژی و عضو «وابسته یک» خانه موسیقی ایران است. او از کودکی، فعالیت هنری اش را با ساز سه تار آغاز کرده است.

    شایان ذکر است که آلبوم شنیدیدار از کورش بهراد، از سوی شرکت فرهنگی و هنری خانه ی خنیای دلشدگان منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=246610
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *