×
×

همزمان با بازگشت خشایار اعتمادی به جامعه هنری،

  • کد نوشته: 2427
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۶ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۰
  • حمید شاه‌آبادی معاون هنری ارشاد در خصوص حضور دوباره خشایار اعتمادی خواننده درعرصه موسیقی پاپ و تاثیرگذاری او در روند این بخش از موسیقی گفت: اصولاً نگاه ما به گونه‌های مختلف موسیقایی نگاه جامعی است. اساسا وزارت ارشاد نگاه بخشی به سبک خاصی از موسیقی ندارد بلکه ارائه یک موسیقی قابل قبول و متناسب با […]

  • حمید شاه‌آبادی معاون هنری ارشاد در خصوص حضور دوباره خشایار اعتمادی خواننده درعرصه موسیقی پاپ و تاثیرگذاری او در روند این بخش از موسیقی گفت: اصولاً نگاه ما به گونه‌های مختلف موسیقایی نگاه جامعی است. اساسا وزارت ارشاد نگاه بخشی به سبک خاصی از موسیقی ندارد بلکه ارائه یک موسیقی قابل قبول و متناسب با فضای فرهنگی کشور و متناسب با نیاز جامعه در راس اهمیت قرار دارد.
    به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری نهاله رودکی، وی ادامه داد:ما دو گونه موسیقی پاپ شامل موسیقی پاپ جدی و پاپی که از نوع‌های ضعیف است که شاید چهره‌های برتر موسیقی پاپ هم آن را نمی‌پسندد و آن را دارای ارزش هنری موسیقایی نمی‌دانند را از هم جدا می‌کنیم.
    معاون هنری ارشاد با بیان اینکه ما همه گونه‌های موسیقی را مورد توجه قرار می‌دهیم ، اظهار داشت: نفس اینکه یک موسیقی پاپ و یا سنتی باشد ملاک حمایت نیست ما همه گونه‌های موسیقی را مورد توجه قرار می‌دهیم بنابراین چهره‌هایی که در احیاء و یا توسعه بخش‌هایی از موسیقی تأثیر‌گذار بودند و هر کدام شانیت و جایگاه خودشان را دارند به ویژه کسانی که بتوانند موسیقی پاپ را از دامنه ابتذال جدا کنند و اجازه ندهند که فضای موسیقی ابتذال و لهب و لعب به گونه‌ها و سبک‌ها و بخش‌هایی از موسیقی پاپ راه پیدا کند، مورد توجه ما هستند.
    وی درادامه درباره تاثیر حضور هنرمندان ارزشی و فاخر از جمله اعتمادی در رشد موسیقی پاپ گفت: بخش‌ها و گونه‌هایی از موسیقی ما خواننده محور هستند و بخش‌هایی نیز براساس پارتیتورها و آهنگهایی نوشته و شکل می‌گیرند در حال حاضر نیز در همه بخش‌ها چهره‌های اجتماعی در کشور به عنوان‌ نمادهایی از فرهنگ اصیل ایران شناخته شدند.
    شاه آبادی در خاتمه خاطر نشان کرد: هر چه این چهره‌ها مردمی‌تر، خلاق‌تر، دارای ریشه و اصالت بیشتری باشد رابطه بهتری بین مخاطبان و چهره‌هاهی موسیقی برقرارمی‌ شود و این انس و الفت جامعه موسیقی را به یک فضای گرم ، صمیمی و آرام تبدیل می‌کند.

    https://musiceiranian.ir/?p=2427
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *