×
×

در اجرای کنسرت قصیده

  • کد نوشته: 2407
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۳ام مرداد ۱۳۸۹
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت «قصیده» به خوانندگی «محمد معتمدی» در فستیوال مورگن لند آلمان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در این کنسرت که ۱۸ آگوست مصادف با ۲۷ مردادماه در فستیوال موسیقی شرقی یا مورگلن ‌لند برگزار می‌شود، گروه موسیقی متشکل از محمد معتمدی:آواز، روزبه اسدیان: کمانچه،‌سالوادور گوتیرز: گیتار و سرخیو مارتیذز: کاخن روی صحنه می‌رود […]

  • کنسرت «قصیده» به خوانندگی «محمد معتمدی» در فستیوال مورگن لند آلمان برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، در این کنسرت که ۱۸ آگوست مصادف با ۲۷ مردادماه در فستیوال موسیقی شرقی یا مورگلن ‌لند برگزار می‌شود، گروه موسیقی متشکل از محمد معتمدی:آواز، روزبه اسدیان: کمانچه،‌سالوادور گوتیرز: گیتار و سرخیو مارتیذز: کاخن روی صحنه می‌رود و تلفیقی از موسیقی ایرانی و فلامنکو را اجرا می‌کنند.
    در این کنسرت هدف هنرمندان بر این است که روی فرهنگ مشترک ایران و موسیقی فلامنکو کاری انجام دهند بر این اساس کنسرت قصیده به صورت مشترک برگزار می‌شود.
    به گزارش فارس، تاثیر موسیقی ایرانی بر موسیقی فلامنکو قرن‌ها پیش با حضور زریاب خواننده و نوازنده بربت ایرانی تبار صورت گرفت به گونه‌ای که این هنرمند با ساخت مدرسه موسیقی در جنوب اسپانیا موسیقی ایرانی را به آن کشور برد که می‌توان گفت تاثیر موسیقی ایرانی بر موسیقی فلامنکو کاملا مشهود است.
    کنسرت قصیده بخشی از فستیوال شرقی یا فستیوال مورگن لند که یکی از معدود جشنواره‌های بین‌المللی آلمان است ،خواهد بود که در اسنابروک آلمان برگزار می‌شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=2407
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *