×
×

آلبوم عالیجناب از گروه ایوان منتشر شد

  • کد نوشته: 239535
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • آلبوم عالیجناب، به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل گروه ایوان، با خوانندگی حسین شریفی، در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۱ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم عالیجناب از گروه ایوان منتشر شد
  • اولین آلبوم گروه موسیقی ایوان با نام عالیجناب، توسط شرکت صوت آوای هنر منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم عالیجناب، به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل گروه ایوان، با خوانندگی حسین شریفی، در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۱ قطعه به نام های «عالیجناب»، «سروناز»، «زیبای من»، «بمونی برام»، «خوش به حالت»، «نفس»، «تو که معروفی»، «شاهکار»، «معاف»، «آروم جونم» و «بام تهران» به اجرا در آمده است.

    قطعات این مجموعه منتخبی از آثار جدید و تک‌آهنگ‌های محبوب این گروه است که طی ماه‌های گذشته به گوش مخاطبان رسیده بود. آهنگسازی تمامی قطعات توسط فواد غفاری انجام شده و حدیث دهقان هم ترانه‌سرای این مجموعه است. تنظیم قطعات از مصطفی مومنی با همراهی حامد دهقانی در چند قطعه است.

    طبق وعده ای که این گروه و روابط عمومی آن به رسانه ها داده بود، آلبوم گروه ایوان ۲۵ اسفند منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

    شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمی گروه موسیقی ایوان با نام عالیجناب، توسط صوت آوای هنر راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار تهیه نمایند.

    ایوان‌بند این روزها در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف ایران است و این تور تا پایان اسفند ادامه دارد. قرار است از سال ۹۸ تور بهاری کنسرت‌های این گروه با اجرا در تهران و شهرهای دیگر آغاز شود.

    https://musiceiranian.ir/?p=239535
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *