×
×

آلبوم زمان بی کرانه با آواز رحیم عدنانی منتشر شد

  • کد نوشته: 239532
  • حمیده موسوی
  • یکشنبه, ۲۶ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • زمان بی کرانه، آلبومی است سنتی با آهنگسازی و تنظیمِ هادی ابراهیمی و صدای خوشِ رحیم عدنانی که در قالب ۱۰ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم زمان بی کرانه با آواز رحیم عدنانی منتشر شد
  • آلبوم زمان بی کرانه با صدای رحیم عدنانی

    آلبوم زمان بی کرانه با صدای رحیم عدنانی، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری چکاوک زنده رود اسپادانا منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زمان بی کرانه، آلبومی است سنتی با آهنگسازی و تنظیمِ هادی ابراهیمی و صدای خوشِ رحیم عدنانی که در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «مقدمه کاروان عمر»، «تصنیف چه فکر می کنی»، «ساز و آواز سنتور نوا»، «چهار مضراب نوا-شهر نوا»، «ساز و آواز کمانچه و نیشابورک»، «تصنیفِ همنشین جان»، «ساز و آواز نهفت سنتور»، «تصنیف شعله رقصان»، «ساز و آواز نی رهاوی» و «تصنیف وقت سماع»، بر اشعاری از حافظ و هوشنگ ابتهاج به اجرا در آمده است.

    در این اثر هنرمندان، حمیدرضا حسن پور (تار، بم تار)، مسعود ابراهیمی (نی)، کاوه معتمدیان (کمانچه، کمانچه آلتو)، جعفر قاضی عسکر (تنبک، کوزه)، نبیل یوسف شریداوی (دف بندیر)، نوا سلیمانی (عود)، محمد جمالی (ویولون آلتو) و هادی ابراهیمی (آهنگساز، سنتور) به هنرنمایی پرداخته و آواز عدنانی را همراهی کرده اند.

    شایان ذکر است که آلبوم زمان بی کرانه با آهنگسازی هادی ابراهیمی و آواز رحیم عدنانی، از سوی شرکت چکاوک زنده رود اسپادانا راهی بازار شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=239532
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *