×
×

آلبوم زندگی کن از رضا صادقی منتشر شد

  • کد نوشته: 239228
  • حمیده موسوی
  • شنبه, ۲۵ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • زندگی کن نام اثریست تازه از آقای مشکی پوش، که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۴ قطعه به اجرا در آمده است.

    آلبوم زندگی کن از رضا صادقی منتشر شد
  • آلبوم جدید رضا صادقی با نام زندگی کن، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آراد منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، زندگی کن نام اثریست تازه از آقای مشکی پوش، که در فضایی از موسیقی پاپ و در قالب ۱۴ قطعه به عناوین «زندگی کن»، «عشق من تویی»، «هست و نیست»، «هنوز عاشقتم»، «راحت رفت»، «قبل رفتنت»، «چوک دهاتی»، «تلافی»، «خسته می شم»، «بزار عاشقت باشم»، «تا بوده همین بوده»، «بغض و باروت«، «عزیزوم» و «عاشق که میشی»، به اجرا در آمده است.

    به غیر از صادقی، وحید پویان، میلاد بابایی، بابک بابایی، مجتبی ابوالقاسم‌ پور، انوش بنارویی و معین راهبر، آهنگسازان این اثربوده‌اند. قطعه زندگی کن یک ترانه نسبتا اجتماعی دارد و آهنگی انگیزشی است و در ادامه کارهای عاشقانه و پر احساسی به سبک خود صادقی می‌شنویم. گویش هرمزگانی فراموش نشده و به سنت آلبوم‌های قبلی یک آهنگ بندری به اسم چوک دهاتی نیز بین قطعات شنیده می شود که مجموعه ای به یاد ماندنی را به عنوان آخرین هدیه این خواننده در زمستان ۱۳۹۷ تقدیم مخاطبان می کند.

    شایان ذکر است که آلبوم زندگی کن با صدای رضا صادقی، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری آراد، راهی بازار موسیقی شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.

    https://musiceiranian.ir/?p=239228
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *