×
×

روایت سروش قهرمانلو از آلبوم «نیوش: خواهم گفت»

  • کد نوشته: 236148
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۷ام اسفند ۱۳۹۷
  • ۰
  • سرپرست و خواننده گروه نیوش می‌گوید نحوه عرضه آلبوم “نیوش: خواهم گفت” طوری است که هم قیمت آلبوم برای دانشجویان مناسب باشد و هم اشکال گران‌قیمت‌ از آن ارائه شود.

    روایت سروش قهرمانلو از آلبوم «نیوش: خواهم گفت»
  • سرپرست و خواننده گروه نیوش می‌گوید نحوه عرضه آلبوم “نیوش: خواهم گفت” طوری است که هم قیمت آلبوم برای دانشجویان مناسب باشد و هم اشکال گران‌قیمت‌ از آن ارائه شود.

    سومین آلبوم گروه موسیقی نیوش با عنوان “نیوش: خواهم گفت” روز یکشنبه پنجم اسفندماه منتشر شد و اعضای گروه یکشنبه ۱۲ اسفندماه از این آلبوم در تالار وحدت با اجرای برخی قطعات رونمایی کردند.

    سروش قهرمانلو سرپرست و خواننده گروه نیوش درباره این آلبوم به هنرآنلاین توضیح داد: کارهای ما بیشتر در سبک پراگرسیو، فیوژن، تجربی و مدرن است. در آلبوم “نیوش: خواهم گفت” از صداهایی همچون قلم نی خوشنویسی و ساز سه‌تار الکتریک در اجرا و ضبط استفاده کردیم. هدف ما تنوع بیشتر و احترام به مخاطب است. ما به کیفیت آثار همین‌طور به قیمت هم فکر کرده بودیم. گروه‌های مستقل وابسته به مخاطبان خود هستند و باید برای آن‌ها احترام و ارزش قائل بود، همان‌طور که آن‌ها چنین می‌کنند و از گروه خودشان حمایت می‌کنند. به همین دلیل هم با نوع ارائه موسیقی و تولید قطعاتی که نسبت به سلیقه گذشته خودمان بهتر هستند و هم طراحی‌های مناسب، سعی می‌کنیم برای چشم و گوش مخاطب‌مان احترام قائل باشیم.

    او ادامه داد: به همین خاطر در کنسرتی که چند روز پیش برگزار شد علاوه بر فروش سی‌دی، تی‌شرت با لوگوی نیوش و تایپوگرافی “خواهم گفت” و همچنین پک‌های پارچه‌ای با لوگوی گروه نیوش تهیه شد که در آن‌ها پشت جلد آلبوم و کدهایی برای خرید آلبوم از سایت بیپ‌تونز عرضه شده است. البته به تعداد محدود پکیج‌هایی هم هست که شامل نوار کاست، سی‌دی، صفحه گرامافون که در آلمان تولید شده‌اند و خوشنویسی روی مس نیز می‌شد. علت این حرکت بیشتر از نظر صرفه اقتصادی است. نحوه عرضه را طوری تنظیم کردیم که هم قیمت آلبوم برای دانشجویان مناسب باشد و هم اشکال گران قیمت‌تری از آلبوم را ارائه کنیم.

    آرش قهرمانلو، سروش قهرمانلو و کیکاووس مختاری اعضای اصلی گروه نیوش هستند.

    https://musiceiranian.ir/?p=236148
       
    برچسب ها سروش قهرمانلو

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *